بیش از ۹ هزار واحد مسکن مهر در دولت تدبیر و امید به متقاضیان در کردستان تحویل داده شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: تا پایان سال گذشته در مجموع 27 هزار و 997 واحد مسکن مهر در استان تحویل متقاضیان شد که 9458 واحد آن طی سال های 92 تا 95 بوده است.

به گزارش خبرآنلاین از سنندج، امیر قادری در نخستین جلسه شورای مسکن استان کردستان که روز سه شنبه برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: در اوایل سال جاری و در سفر رئیس جمهور محترم به استان 1170 واحد تحویل داده شد و در مجموع 9562 واحد دیگر از تعهدات استان کردستان در حوزه مسکن مهر باقی مانده است.

معاون عمرانی استاندار کردستان تصریح کرد: این آمار هم مربوط به شهرهای زیر 25 هزار نفر و پروژه های بنیاد مسکن استان است و هم پروژه های اداره راه و شهرسازی کردستان را دربر می گیرد.

قادری تأکید کرد: با تداوم جلسات شورای مسکن در سال جاری این تعداد واحد باقیمانده مسکن مهر نیز تعیین تکلیف خواهد شد تا واحدهای باقیمانده تحویل متقاضیان شود.

وی در خصوص پروژه 1728 واحدی دگایران سنندج نیز به دستگاه های مرتبط برای انجام به موقع تعهداتشان، تأکید و تذکرات لازم را داد.

قادری خاطرنشان کرد: پروژه 1120 واحدی مسکن مهر بهاران "فرابتن سابق" با پیمانکاری شرکت جهاد نصر در حال اجرا است و امروز بانک مسکن متعهد شد با افزایش 10 میلیونی تسهیلات از 30 میلیون تومان به 40 میلیون تومان اقدام کند تا پیمانکار پروژه هم بتواند فعالیت بیشتری در آن داشته باشد.

قادری در خصوص پروژه مسکن مهر فاز 4 بهاران سنندج هم گفت: با توجه به اینکه اداره راه برای این سایت پیمانکار جذب کرده است، لذا دستگاه های خدمات رسان باید حداکثر طی 3 ماه و تا پایان تیرماه اقدامات لازم در شبکه و خطوط انتقال را برای بهره مندی این پروژه از آب،برق و گار انجام دهند.

وی در پایان گفت: جلسات شورای مسکن با هدف پیگیری مصوبات این جسله هر 45 روز یکبار تشکیل خواهد شد تا روند اتمام و تحویل پروژه های مسکن مهر تسریع شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 656537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =