استاندار قم با بیان اینکه مبارزه با قاچاق خرد موجب غفلت از قاچاق کلان کالا می شود، بر ضرورت تلاش برای مقابله با قاچاقچیان عمده کالا و ارز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، سيد مهدي صادقي استاندار قم در جلسه كميسيون برنامه ريزي، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان قم طي سخناني ضمن قدرداني از فعاليت هاي اعضاي اين كميسيون در سال 95، خواستار برنامه ريزي و تلاش جدي براي توسعه ي اين فعاليت ها در سال جاري شد.

استاندار قم با بيان اينكه همكاري و هماهنگي موجب ارتقاء خدمات مسئولان خواهد شد افزود: اعضاي كميسيون بايستي با همفكري در راستاي انجام هرچه بهتر مسئوليت ها اقدام نمايند.
صادقي با تاكيد بر نگاه فرابخشي در كميسيون كميسيون برنامه ريزي، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز ادامه داد: تصميمات اين كميسيون در رشد اقتصادي كشور و استان بسيار موثر است و بايستي نيازسنجي و كار كارشناسي در زمينه اقدامات عملياتي اين كميسيون صورت بگيرد.
نماينده عالي دولت در استان با اشاره به بحث مقابله با قاچاق خرد در كشور ادامه داد: مسئولان نبايد توجه خود را معطوف به اين مسئله كنند.
وي با بيان اينكه توجه به قاچاق خرد موجب غفلت از اصل مبارزه با قاچاق كالا مي شود ادامه داد: در بعضي موارد تبعات مبارزه با قاچاق خرد از منافع آن است و از اينرو مقابله قاچاق سازمان يافته و كلان بايد در دستور كار قرار بگيرد.
استاندار قم در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به در پيش بودن انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا تاكيد رهبر معظم تانقلاب اسلامي مبني بر امانت داري در انتخابات، مراقبت دولت از نظر مردم را خط قرمز مسئولان دانست.
در ابتداي اين جلسه اعضاي كميسيون برنامه ريزي، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان قم گزارشي از اقدامات خود در زمينه ي كشف و مديريت بر كالاهاي قاچاق ارائه نمودند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 656638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =