۰ نفر
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
تعریف برانکو از پرسپولیسی‌ها

سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از بازی با الهلال حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس پس از تساوی 0-0 تیمش مقابل الهلال عربستان،در کنفرانس خبری پس از این دیدار حاضر شد و در مورد مسابقه به صحبت پرداخت.

برانکو در ابتدای حرف هایش گفت:«باید از بازیکنانم تشکر کنم. آنها عملکرد فوق العاده‌ای داشتند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. به حریف هم بابت عملکرد خوبش تبریک می‌گویم.»

سرمربی پرسپولیس ادامه داد:«از عملکرد بازیکنانم در زمین کاملا رضایت دارم. اما متاسفم که با وجود بازی خوب نتوانستیم به نتیجه پیروزی دست یابیم. ما برای پیروزی در زمین حاضر شده بودیم و البته مقابل تیمی قرار گرفتیم که بهترین تیم آسیاست.»

سرمربی سرخ ها در بخش پایانی صحبت هایش گفت:«تلاش کردیم بهترین نمایش خود را ارائه دهیم. خیلی با انرژی و روان بازی کردیم. این بازی تمام شد و حالا تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را مقابل الوحده داشته باشیم. هنوز یک بازی باقی مانده و شانس داریم تا به موفقیت برسیم. البته نگاهی هم به بازی الریان و الهلال خواهیم داشت.» 

 

 

 

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هووخشتر پیشگو A1 ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
    4 10
    پرسپولیس شانسی برای صعود ندارد زیرا با تبانی الهلال و السد کار برای پرسپولیس تمام شده است.اگر نتیجه باز ی الهلال والسد با اختاف یک گل به سود السد تمام شود بعنوان مثال دو بریک یا سه بر دو به سود السد سود، آنگاه پرسپولیس باید اختلاف سه گل ببرد که بسیار بسیار دشوار و تا حدی غیرممکن است.
    • مهدي A1 ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
      7 2
      عزيز تو مثلاً طرفدار لنگي؟؟؟ الهلال و السد؟؟؟؟؟؟
  • بهنام A1 ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
    3 0
    نتیجه برد الریان به ضرر الهلاله چون به عنوان تیم دوم صعود خواهد کرد و بایستی به عنوان میهمان با تیم اول گروه دیگه بازی بکنه. پس دور از تصور نیست که الهلال با تمام قوا برای اول شدن تو گروه خوااد آمد. شک نکنید. پرسپولیس فقط باید بازی رو ببره