انتقادها از علی کفاشیان افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کفاشیان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال شاید هیچ وقت باورش نمی شد بعد از تلاش شخصی برای انتقال قدرت به رفقایش ، اینچنین در کمتر از یک سال مدل در ذهنش یعنی مدل پوتین مدودوف به مدل اردوغان ، گولن تغییر کند. حالا دیگر او تمام قدرتش در مقام نایب رئیس ، یک سرپرستی در کمیته فوتسال است. او رویایش یعنی انتخاب به عنوان عضو هیات اجرایی فیفا را به دلیل عدم حمایت فدراسیون فوتبال ، از دست داد و دیگر حتی برای این پست کاندیدا هم نشد. اگرچه هنوز دو یا سه سالی را می تواند نایب رئیس ای اف سی در منطقه آسیای میانه باشد اما با شرایطی که برایش رقم زده اند ، هیچ بعید نیست بزودی از فدراسیون فوتبال هم به طور کلی کنار برود. حالا فشار در هیات رئیسه این است که برای عضو خالی در هیات مدیره ، رای گیری شود. طوری که بتوانند برای اسلامیان رای بگیرند تا کرسی خالی شده از آمدن بهاروند به سازمان لیگ را پر کند و به مرور دوباره این عضو نایب رئیس فدراسیون شود. البته اولین تلاش این گروه را کفاشیان با علم کردن نام عزیزی خادم برای نامزدی در این کرسی در مجمع هوا کرد اما به هر حال برای این کرسی باید به زودی رای گیری شود. 

به نظر می رسد گروه مخالف هم چندان بی کار در این مدت نبوده و از صف رفقای کفاشیان هم یارگیری کرده است. حمله تند مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز در فوتسال و بنگاه ملکی خواندن این کمیته ، همچنین حرف های برادران دبیری درباره اینکه نباید فوتسال بیش از یکسال سرپرست داشته باشد ، حمله به کفاشیان از سوی یاران نزدیکش است. روندی که روزهای پایانی کاری کفاشیان را می تواند نوید دهد.

رئیس قبلی گفته بود برای او حضور در فوتبال مثل دوی امدادی بوده ف او دورش را دویده ، حالا دارد ، نرم می دود تا از پیست خارج شود و برود خانه اش . انگار دیگر خودش هم به جبر زمانه اعتقاد پیدا کرده است!

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =