خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.


46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
    4 0
    از طرف کارگران و کارمندان تحت پوشش صندوق تامین اجتماعی : لطفا در مورد زمان ابلاغ ماده ۹۷ برنامه ششم توسعه از سخنگوی دولت جویا شوید ، الان کلی آدم منتظر تصویب این ماده هستن تا بازنشسته بشن ولی متاسفانه دولت در مورد ابلاغ قانونی که مجلس تصویب کرده سستی میکند ، طبق این بند باید مستمری تمام بازنشسته ها بر مبنای حق بیمه ۲ سال آخر باشد .
  • بی نام A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
    1 0
    خبر آنلاین لطفا خواهشا پیگیری کنید بنده در منطقه 14 تهران خیابان افراسیابی ساکن هستم و روزانه بالغ بر 50 وانت دستفروش و دوره گرد این خیابان و کوچه های اطراف تردد دارند و با صدای بسیار بلند بلندگو و فریاد پشت بلندگوها و تردد های بسیار زیاد آسایش را از اهالی محله سلب کرده اند بنده بیش از 6 ماه است که به 137 گزارش داده ام و صدها بار موضوع را عنوان کرده ام اما حتی تذکر هم نمیدهند.
  • حقوق سربازان و کسری خدمت ایثارگران A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
    13 1
    خبرآنلاین خواهشا درباره میزان حقوق سربازان در سال 96 و جزئیات مجرد و متاهل بودنشان و کسری خدمت فرزندان ایثارگران که به ازای هر ماه جبهه یک ماه کسری خدمت قرار است تعلق گیرد گزارش تهیه کنید ممنون و تشکر از حسن توجه شما عزیزان خبرآنلاین که همیشه به فکر سرباز و سربازی بودین و این قشر را از توجه خودتان بی نصیب نگذاشتید ، باز هم منتظر خبر جدیدتان در مورد سربازی در قسمت جامعه پلیس خبرآنلاین هستیم.
  • مجيد A1 ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
    0 0
    باسلام از ساكنان شهر جديد انديشه هستم. جاده انديشه به تهران محل تردد بيش از 500000 خودرو در روز به سمت تهران و بالعكس بوده و علي رغم حجم بالاي تردد خودروها داراي آسفالت بسيار خراب مانند جاده هاي روستايي مي باشد. علاوه بر آن عدم عقب نشيني 2 باغ و مزرعه سبزي كاري به طول 200 متر باعث تنگي معبر در مسير انديشه به تهران بوده و هر روز صبح ترافيك بسيار سنگيني در جاده ايجاد مي نمايد كه علاوه بر ايجاد آلودگي هوا و مصرف بي مورد بنزين باعث بروز حوادث رانندگي نيز شده است. در اين بين با توجه به نزديكي به پايتخت، عدم وجود هر گونه دوربين و تجهيزات كنترل تردد موجب شده است تا رعايت قوانين در اين جاده اصلا مورد توجه قرار نگيرد و تمامي رانندگان مطابق سليقه شخصي خود رانندگي نمايند. لطفا شما هم پيگيري فرماييد.