شهردار یاسوج از افتتاح بزرگترین پارک یاسوج در روز اردیبهشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،محمد علی جاوید در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام این خبر گفت:در روز ۹ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ پارک ولایت به عنوان بزرگترین پارک شهری استان و میدان همایش های شهری در این پارک افتتاح می شود.

جاوید ادامه داد: شهر یاسوج در اردیبهشت ماه نگین طبیعت ایران است و به همین دلیل از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه در تقویم محلی به عنوان هفته یاسوج نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه هفته یاسوج با مناسبت هایی همچون روز پاسدار،جانباز، کارگر و معلم مصادف است گفت: در هر کدام این این مناسبت ها دستگاه های متولی جشنهای بزرگی در میدان بزرگ شهر یاسوج که قرار است در این هفته افتتاح شود برگزار می شکنند.

وی یادآور شد: این پارک و میدان همایش ها برای مناسبت های بزرگ ، سخنرانیها، و اجتماعات سیاسی ،هنری و فرهنگی طراحی شده و جمعیتی حدود ۳۰ هزار نفر می توانند در آن جمع شوند و به دلیل موقعیت جغرافیایی منجر به ترافیک نمی شود ضمن آنکه پارکینگ به اندازه کافی برای آن پیش بینی شده است.

وی با اشاره به افتتاح پارک چشمه نباتی در هفته یاسوج گفت این پارک نگین بوستانهای شهر یاسوج و کشور است که دارای چشمه جوشان،طبیعت سرسبز و هوای مطبوع در مرکز شهر است که می تواند جز بهترین بوستانهای شهری در کشور نیز باشد.

شهردار ادامه داد در هفته معلم بزرگترین المان معلم در بزرگترین میدان معلم کشور نصب می شود .

وی همچنین از کلنگ زنی سایت جایگاه دفن زباله شهر یاسوج در این هفته خبر داد و یادآور شد این آیین با حضور خانم ابتکار معاون رئیس جمهور انجام می شود.

جاوید افزود: ۲۸ هکتار از اراضی دوپشته دشتروم برای ایجاد سایت جایگاه دفن زباله به شهرداری واگذار شد و اعتبارات آن نیز وصول شده و در اختیار شهرداری قرار دارد و امیدواریم تا پایان دوره چهارم شوراها این پروژه به بهره برداری برسد.

شهردار یاسوج گفت: یک هزار انشاء به مسابقه پرسش مهر شهرداری یاسوج ارسال شده است که ۱۵ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیانی که در این عرصه برتر شاخته شدند در هفته یاسوج تجلیل می‌شوند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =