کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته کاربران مشکلات خود را در زمینه سربازی،مشکلات شهری،یارانه و ... در این صفحه مطرح کردند.

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

 

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

اقتصاد

- ماکارکنان راهداری وزارت راه وشهرسازی که در مهر ماه سال گذشته به سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای منتقل شده ایم مدت هفت ماه هست که حکم استخدامی در یافت نکرده ایم وطی این مدت هیچ فیش حقوقی برایمان صادر نشده و وضعیت مالی ما با ابهامات فراوان مواجه بوده و حقوق فروردین ماه ما با کسر مبالغی واریز شده و بیمه تکمیلی ما با شرکت قبلی لغو وبه اجبار با یک بیمه گذار از تهران عقد قرارداد کرده اند وخلاصه در وضعیت مبهمی به سر می بریم و آینده شغلی ما به مخاطره افتاده است.

- بنام خدا باسلام عرض وادب احتراما اینجاب ازنیمه اول سال89ازشرکت ایساکوامتیاز فروشگاه باهزارکاغذبازی بروبیا و وثیقه 80میلیونی ملکی و200میلیون وثیقه چک دریافت کردم وبعد35 سال سابقه کاردرشهرخودمان که سمنان باشد مثلا کاسب خوشنامی هم هستم تاسال90ازشرکت ایساکوخرید کرده وفروشگاه ممتازی هم شدیم ازآن تاریخ که کشورموردتحریم قرارگرفت اجناس خود را به همان قیمت شرکت دراختیارمردم قراردادیم وبعد که رفتیم اجناس مورد نیازخود را بخریم شرکت انواع بهانه راپیش کشید اولاگفت موجودی نداریم بعدا اجناس را تاسه برابرقیمت افزایش داد.اینجانب دراین مدت حدود250 میلیون ضرردادم و باید از بانک وام بگیرم تا اجناسی که ازشرکت خریداری کرده بودم را پرداخت کنم. چون خودشرکت ازدیرپرداخت کردن دیرکرد کلان دریافت می کند. درحال حاضر مدام وثیفه بیشتری راطلب می کند وخرید بیشتری را.آیا این منصفانه است بازارحالت رکود دارد بنده وام بگیرم وخرید کنم  و فروش نرود. خواهشمنداست حدانصاف رادرنظربگیرند

- ما درمانگران مراکز مشاوره بنیاد شهید بابت مشاوره از دفترچه بیمه خانواده شهدا برگه ای کنده می شود که ما مهر می زنیم بنیاد ازبیمه ایران بابت اینها پول می گیرد ولی از دی ماه پارسال تا الان پول ما را نداده است.

- وضعیت ابنیه تاریخی استان گیلان . خصوصا رشت اسفناکه. مثل حمام پیرسرا که ثبت ملی هم شده . لطفا پیگیری کنید

-  یارانه خانوار من را از سال قبل قطع کرده اند شکایت کردم متاسفانه تغییری حاصل نشد عرض من این است من خودم مالک منزل شخصی نیستم و مگر هر ایرانی حق دریافت یارانه ندارد فرزند من دانشجو است

- سلام لطفا از مدیرکل منابع انسانی و رفاه سازمان امور مالیاتی کشور بپرسید ، نتایج تحویل مدارک برای دعوت به مصاحبه یا پذیرش برابر ظرفیت خوشه مامور تشخیص مالیات یا همان کارشناس مالیاتی و سایر خوشه های شغلی استخدامی 21 آبان ماه 95 سازمان امور مالیاتی کشور که آزمون توسط سنجش برگزار گردید کی اعلام می شود؟ برای مصاحبه تخصصی و یا برابر ظرفیت گزینش چند ماهه منتظر اطلاعیه هستیم خودشان گفتند تا نیمه دوم فروردین ماه اعلام خواهند کرد اما هنوزم خبری نیست تعداد زیادی از پذیرفته شدگان منتظر هستند تا لیست مصاحبه شوندگان و برابر ظرفیت ها اعلام شود اما هنوزم اعلام نکرده و حتی اطلاعیه ای هم قرار نداده اند لطفا پیگیری کنید ، با سپاس

2

تامین اجتماعی

- از طرف کارگران و کارمندان تحت پوشش صندوق تامین اجتماعی : لطفا در مورد زمان ابلاغ ماده ۹۷ برنامه ششم توسعه از سخنگوی دولت جویا شوید ، الان کلی آدم منتظر تصویب این ماده هستن تا بازنشسته بشوند ولی متاسفانه دولت در مورد ابلاغ قانونی که مجلس تصویب کرده سستی می کند ، طبق این بند باید مستمری تمام بازنشسته ها بر مبنای حق بیمه ۲ سال آخر باشد .

3

نظام وظیفه

خواهشا درباره میزان حقوق سربازان در سال 96 و جزئیات مجرد و متاهل بودنشان و کسری خدمت فرزندان ایثارگران که به ازای هر ماه جبهه یک ماه کسری خدمت قرار است تعلق گیرد گزارش تهیه کنید.

4

شهری

- باسلام از ساكنان شهر جديد انديشه هستم. جاده انديشه به تهران محل تردد بيش از 500000 خودرو در روز به سمت تهران و بالعكس بوده و علي رغم حجم بالاي تردد خودروها داراي آسفالت بسيار خراب مانند جاده هاي روستايي است. علاوه بر آن عدم عقب نشيني 2 باغ و مزرعه سبزي كاري به طول 200 متر باعث تنگي معبر در مسير انديشه به تهران بوده و هر روز صبح ترافيك بسيار سنگيني در جاده ايجاد مي کند. كه علاوه بر ايجاد آلودگي هوا و مصرف بي مورد بنزين باعث بروز حوادث رانندگي نيز شده است. در اين بين با توجه به نزديكي به پايتخت، عدم وجود هر گونه دوربين و تجهيزات كنترل تردد موجب شده است تا رعايت قوانين در اين جاده اصلا مورد توجه قرار نگيرد و تمامي رانندگان مطابق سليقه شخصي خود رانندگي کنند. لطفا شما هم پيگيري فرماييد.

- بنده در منطقه 14 تهران خیابان افراسیابی ساکن هستم و روزانه بالغ بر 50 وانت دستفروش و دوره گرد این خیابان و کوچه های اطراف تردد دارند و با صدای بسیار بلند بلندگو و فریاد پشت بلندگوها و تردد های بسیار زیاد آسایش را از اهالی محله سلب کرده اند بنده بیش از 6 ماه است که به 137 گزارش داده ام و صدها بار موضوع را عنوان کرده ام اما حتی تذکر هم نمی دهند.

- بزرگراه رسالت چهارراه سرسيز بالاتر از خروجي مترو شمالي پاركبان ها هنوز پول ميگيرند مگر نگفتند پاركبان ديگر نداريم

- با سلام از ساعت 9:30 شب اتوبان امام علی مسیر جنوب به شمال جایگاه جولان دادن کامیونها و تریلرها است . سبقت گرفتن از هم و دود به خورد مردم بیچاره دادن . در اخر یک تریلر 18 چرخ وسط اتوبان داره پنچری می گیره پلیس هم که اصلا وجود نداره اگر هم باشه تو لاین بی ار تی بالا پایین می کند. این در صورتی هست که اتوبان بسیج مختص کامیونها است

- با سلام. بلوار کتابخانه ملی و فرهنگستانها که از دیرباز بصورت سنگ فرش طراحی شده، واقعا اوضاع اسف باری دارد.جدیدا بخشی از این سنگ فرش را تخریب کردند و بجای ان اسفالت کردند که به نظرم اقدام پسندیده ای است. بقیه قسمت ها که بخش اعظمی را دربرمی گیرد همان سنگ فرش قدیمی است که در کنار کلی چاله و چوله هر چهار قدم یک سبقت گیر نیز بر روی ان نصب شده است. عملا اتومبیل افرادی که در این مجموعه ها شاغل هستند با این چاله و چوله ها و سبقت گیرهای زیاد مدام اسیب می بیند. کاش شهرداری اقدامی کند و بقیه آن را نیز اسفالت کند. محلی که ماشین رو است نیازی به سنگ فرش ندارد ...امیدوارم که مورد توجه قرار گیرد

- با سلام،خیابان زنجان شمالی واقع در منطقه دو شهرداری یک خیابان مسکونی است.این خیابان طی سالهای اخیر مملو از صنایع مزاحم از قبیل تعویض روغن ماشین،مکانیکی،صافکاری و نقاشی و گلگیر سازی و...شده و با توجه به نوع فرهنگ افرادی که در این مکانها فعالیت دارند مزاحمت های زیادی برای اهالی محل ایجاد شده برای رفع این مشکل اهالی محل بارها به شهرداری منطقه،شهرداری ناحیه و حتی شهرداری مرکز مراجعه و مشکلات را به صورت کتبی به مسئولین ذیربط اعلام کرده اند ولی هربار با عدم پاسخگویی و یا وعده های توخالی روبرو می شوند.از مسئولین درخواست دارم به وضعیت این خیابان رسیدگی کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

46232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =