در ایام ماه مبارک رمضان و با هدف پیشگیری از هرگونه کمبود، افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها و خدمات، پایش مستمر بازار و اقلام پر تقاضا طرح تشدید نظارت بر بازار در اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ سیدحامد عاملی در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان اردبیل اظهار داشت: برای اینکه مردم اذیت نشوند باید منابع درآمدی پایدار برای مجموعه اتاق اصناف ایجاد شود و در این راستا با استفاده از جایگاه اتاق اصناف در استان و با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی می‌توان درآمدی پایدار برای مجموعه اصناف استان ایجاد کرد.

وی با اشاره به طرح تشدید نظارت بر بازار و اجرای طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان بیان کرد: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد که با هدف پیشگیری از هرگونه کمبود، افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها و خدمات، پایش مستمر بازار و اقلام پر تقاضا در این ماه اجرا می‌شود.

عاملی با تاکید بر هماری و مشارکت مردمی در اجرای این طرح‌ها تصریح کرد: از همشهریان انتظار می‌رود در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم فروشی، احتکار و هرگونه تخلف صنفی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی 124 واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان اطلاع دهند تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: سازمان صنعت و معدن استان اهتمام ویژه‌ای در اجرای این طرح در استان داشته و انتظار می‌رود واحدهای صنفی نیز در این زمینه همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند تا بتوانیم شاهد رضایتمندی هر چه بیشتر مردم در تهیه و تامین اقلام مصرفی مورد نیاز خود در ماه مبارک رمضان باشیم.

وی افزود: با همکاری و مشارکت نهادهای مرتبط در این حوزه در طول ماه مبارک رمضات نظارت‌های ویژه‌ای بر سطح بازار در استان انجام شده و به واحدهای متخلف تذکرات لازم ارائه خواهد شد که در صورت تکرار موارد تخلف برخوردهای لازم و قانونی با هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه با این افراد انجام خواهد شد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =