ایمن‌سازی یک نقطه خطرساز در جنوب تهران با اتصال بزرگراه آوینی به جاده ورامین

یک نقطه خطرساز در شهر ری که تصادفات زیادی در آن به وجود می‌آمد با اتصال بزرگراه آوینی به جاده ورامین، ایمن‌سازی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مبادی ورودی و خروجی هر شهر از خطرسازترین نقاط ترافیکی شمرده می شوند که به دلیل سرعت متفاوت خودروهای ورودی و خروجی امکان تصادف در آنجا بیش از سایر نقاط است.
در راستای کاهش تصادفات و ایمن سازی تقاطع ها و نقاط خطرساز در جنوب تهران، یک بزرگراه به جاده دسترسی ورامین-تهران، متصل شد.
در این رابطه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری ری، گفت: پروژه اتصال بزرگراه شهید آوینی به جاده ورامین به اتمام رسیده است و این دسترسی بزرگراهی زیربار ترافیکی رفت.
ابوذر با اشاره به اینکه با اجرای این پروژه ترافیکی، بخشی از بزرگراه شهید آوینی در محدوده قلعه گبری تعریض شده است، گفت: با احداث مسیر کندرو به طول یک هزار متر، دسترسی به جایگاه پمپ گاز این محدوده نیز ایمن سازی و یکی از نقاط حادثه خیز منطقه 20 رفع شد.
معاون شهردار ری سهولت دسترسی ساکنان محله علائین به جاده ورامین را از دیگر اهداف این پروژه برشمرد و ادامه داد: اتصال خیابان میثم جنوبی به بزرگراه شهید آوینی و ایجاد دسترسی محله علائین به شبکه بزرگراهی از دیگر اقدامات ترافیکی این طرح بوده که بر اساس درخواست شهروندان و بررسی های کارشناسی انجام شده است.
بر اساس این گزارش بزرگراه شهید آوینی از مهمترین مسیرهای بزرگراهی منطقه 20 محسوب می شود که در امتداد بزرگراه امام علی(ع) از پل عبدالرحمن صوفی آغاز می شود و تا پل شهید آوینی، ابتدای شهید رجایی ادامه دارد.
46231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =