پایکوبی بعد از افطار در ورزشگاه مدرن اماراتی/ مثلث خطرناک العین تکمیل شد

بعد از برد شیرین در بازی رفت، استقلال امشب باید در بازی برگشت مقابل العین به میدان برود تا کار صعود به مرحله بعد را تمام کند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: اندوخته بازی رفت باعث شد منصوریان و شاگردانش امشب در ورزشگاه زیبای هزاع بن زائد با استرس و نگرانی کمتری به میدان بروند درست برخلاف میزبان که تحت فشار وارد زمین می‌شود و تنها هدف این تیم جبران شکست دور رفت و دست و پا زدن برای صعود به مرحله بعد است تا حضور در فینال مثل فصل قبل را از دست ندهد. استقلال با بازگشت مصدومان و محرومان در بازی برگشت با العین با خیالی آسوده‌تر به میدان خواهد رفت به خصوص در میانه میدان و خط حمله که گفته می‌شود منصوریان نقشه‌های زیادی در سر دارد. حضور نفراتی مثل جابر انصاری، امید ابراهیمی و علی قربانی دست کادر فنی را برای ایجاد تغییرات و به کار بردن تاکتیک‌های جدید برای کسب نتیجه لازم را بازتر خواهد گذاشت، به خصوص ابراهیمی که در مهار عمر عبدالرحمان ستاره العینی‌ها می‌تواند نقشی کلیدی بر‌ عهده داشته باشد. استقلال که برد در بازی رفت را در چنته دارد امشب تنها به یک تساوی نیاز دارد تا پایانی خوش با برپایی جشن صعود در ورزشگاه زیبا و مدرن العین رقم بزند اما برای برپایی این جشن استقلال قطعاً کار آسانی نخواهد داشت چون العین تیمی نیست که به همین راحتی بخواهد دست‌ها را به علامت تسلیم بالا ببرد. زوران مامیچ و شاگردان سرشناس و گران‌قیمتی که در اختیار دارد، بعد از تحرکات چند روز اخیر و بازی‌های رسانه‌ای که در امارات به راه افتاد امشب با کوهی از انگیزه گام به میدان خواهند گذاشت تا علاوه بر تلافی شکست بازی رفت، راه صعود دوباره به جمع تیم‌های حاضر در مرحله بعد را هموار کنند. بازگشت ناصر الشمرانی مهاجم ملی‌پوش عربستانی به ترکیب العین می‌تواند جدی‌ترین خطر برای استقلالی‌ها باشد تا مهار مثلث آتشین العین سخت‌تر شود.

چهره‌ها
عمر عبدالرحمان در بازی رفت با تغییر پست همچنین یارگیری من تو من بازیکنان استقلال اصلاً در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشد و یکی از بدترین نمایش‌های خود را ارائه داد تا جایی که رئیس باشگاه هم در قبال او موضع‌‌گیری داشت. با بازگشت مهاجم عربستانی قطعاً در بازی امشب آزادی عمل بیشتری خواهد داشت و بازیسازی این بازیکن خلاق می‌تواند روند حرکتی العین را با ریتم بهتری روبه‌رو کند.
سیدمهدی رحمتی امشب چهره اصلی استقلال خواهد بود. کاپیتان اول آبی‌ها بعد از تمام شایعاتی که در قبال مصدومیت و غیبت احتمالی در بازی برگشت رقم خورد، امشب مرد اول استقلال درون دروازه خواهد بود تا با بسته نگه داشتن قفل چارچوب نقش اصلی در صعود به مرحله بعد را بازی کند. رحمتی امشب قطعاً یکی از پرفشارترین بازی‌های فصل را در روز پایانی تجربه خواهد کرد.

ترکیب احتمالی دو تیم

العین (۱-۳-۲-۴)
ناصر الشمرانی، دانیلو آسپریلا، عمر عبدالرحمان، کایو لوکاس، محمد خلفان، لی میونگ وو، محمد العنزی، سالم العزیزی، مهند سالم، خالد عبدالرحمان و خالد عیسی

استقلال (۱-۳-۲-۴)
کاوه رضایی، جابر انصاری، خسرو حیدری، علی قربانی، رشید باقری، امید ابراهیمی، وریا غفوری، رابسون جان‌واریو، لئوناردو پادوانی، هرایر مکویان و سیدمهدی رحمتی

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =