عضو تیم ملی فوتبال معتقد است که حضور در جام جهانی به فوتبال ایران کمک بسزایی می‌کند.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال؛ کریم انصاری فرد، بازیکن تیم ملی فوتبال درباره اهمیت اردوی آماده‌سازی اردوی اتریش قبل از دیدار برابر ازبکستان گفت:با توجه به اینکه در پایان فصل هستیم بسیار مهم است که از لحاظ آمادگی جسمانی، روحی و روانی به سطح بالایی برسیم. در اتریش تمرینات خوب و سختی را پشت سر می‌گذاریم و این اردو فرصت مناسب و خوبی است که خود رابرابر بازی مهم پیش‌رو آماده کنیم.
وی در ادامه افزود: دیدار برابر مونته نگرو مفید خواهد بود. بازی برابر این تیم انتخاب خوبی است چرا که قبل از جام جهانی ٢٠١٤ برزیل با این تیم بازی کرده‌ایم. این تیم از سطح خوبی برخوردار است و این اجازه را به ما خواهد داد تا هم از لحاظ بازی و هم از لحاظ کسب اعتماد به نفس لازم، قبل از دیدار برابر ازبکستان در سطح قابل قبولی قرار بگیریم.
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که بازیکنان چگونه با فشار تمرینات و اردوی اتریش قبل از بازی برابر ازبکستان کنار می‌آیند،گفت: از زمانی که کی‌روش هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفته و با نگرش و نوع تفکری که بر تیم ملی تزریق کرده است، تک تک بازی‌ها برای ما مهم است و با تمرکز بالا همیشه این‌گونه فکر می‌کنیم هر دیدار از اهمیت بالایی برخوردار بوده و برایمان اهمیت دارد.
انصاری‌فرد ادامه داد: از روز اول که این دوره از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی شروع شد،با انگیزه و تمرکز بالا و با سطح بالایی از حرفه‌ای‌گری در مسیری حرکت می‌کنیم که تمام مسابقات برایمان مهم است.
وی افزود: با در نظر گرفتن تمام مطالب فوق، تک تک بازیکنان و کادر فنی اهمیت بازی برابر ازبکستان را می‌دانند. این دیدار برای مربیان، باشگاهها، فدراسیون فوتبال، اصحاب رسانه و حتی تاثیراتی که از لحاظ اقتصادی برای ایران به جهت صعود به جام جهانی دارد،بسیار مهم است.
انصاری‌فرد در پاسخ به این سوال که صعود به جام جهانی چه تصویری از بازیکنان و فوتبال ایران در سطح اول فوتبال دنیا مخصوصا اروپا دارد و چه تاثیری بر آینده بازیکنان می‌گذارد،گفت: مثالی که می‌زنم این است که من در گذشته دو بار آقای گل رقابتهای لیگ ایران شدم و در جام جهانی ٢٠١٤ برزیل وقتی شرکت کردم، این شرایط برای من به دست آمد که در فوتبال اروپا بازی کنم. حضور در اروپا باعث شد تا پیشرفت خوبی داشته باشم و مهم‌تر از همه با تجربیاتی که کسب کردم توانستم برای تیم ملی کشورم به میدان رفته و مفید باشم. ایمان دارم بقیه بازیکنان هم اگر این فرصت را داشته باشند به این پیشرفت دست پیدا می‌کنند و با انگیزه بالا و حرفه‌ای به تمامی اهدافمان دست پیدا می‌کنیم. همانطور که کی‌روش می گوید فوتبال یک بازی ساده است و ما نباید سعی کنیم این بازی را پیچیده کنیم و فقط با یک نگرش حرفه‌ای به اهداف خود دست پیدا خواهیم کرد.
وی در پایان گفت: پیام من به هواداران این است که در تیم ملی همیشه بر روی دعای خیر مردم بزرگ حساب باز می‌کنیم و امیدوارم ٨٠میلیون ایرانی ما را از دعای خیر خود بی نصیب نگذارند تا با یک برد شیرین دل هواداران را شاد کنیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =