شریفات: از پیوستن به ذوب‌آهن احساس آرامش دارم

تسنیم به نقل از مهاجم جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن نوشت: از این که در ذوب‌آهن و در کنار بازیکنان بزرگی همچون قاسم حدادی‌فر، مهدی رجب‌زاده و مرتضی تبریزی کار می‌کنم احساس راحتی و آرامش دارم.

 تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان چند روزی است که زیر نظر امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید سبزپوشان با جدیت در حال پیگیری است و بازیکنان این تیم خود را برای فصل جدید مسابقات لیگ‌برتر فوتبال و جام حذفی آماده می‌کنند.

اسماعیل شریفات، مهاجم جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که از فولادخوزستان به جمع سبزپوشان اصفهان پیوسته است، درباره آغاز تمرینات این تیم، اظهار داشت: از این که در ذوب‌آهن و در کنار بازیکنان بزرگی همچون قاسم حدادی‌فر، مهدی رجب‌زاده و مرتضی تبریزی کار می‌کنم احساس راحتی و آرامش دارم و این بازیکنان در کنار سایر بازیکنان ذوب‌آهن در بدو ورود برخورد گرمی با من داشتند.

وی تصریح کرد: ذوب‌آهن مجموعه بزرگی است که از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان با تجربه و خوبی بهره می‌برد و امیدواریم با تلاش همه بازیکنان، ذوب‌آهن را به روزهای خوب خود بازگردانیم.

مهاجم جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن به دلایل انتخاب ذوب‌آهن برای ادامه فوتبالی خود اشاره کرد و گفت: ذوب‌آهن از لحاظ فنی در جایگاه بالایی در فوتبال ایران قرار دارد و تمام تلاش خود را برای شاد کردن دل هواداران ذوب‌آهن انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن تیم بدون حاشیه‌ای است که از مدیریت و کادر فنی بسیار خوبی بهره می‌برد. این تیم را با عشق و از روی قلبم انتخاب کردم و امیدوارم این انتخاب، انتخاب شایسته‌ای باشد.

شریفات درباره کارکردن زیر نظر امیر قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: امیر قلعه‌نویی نیاز به تعریف و تمجید ندارد و مربی کاملا شناخته‌ شده‌‌ای است. امیدوارم از تجربیات این مربی استفاده کنم و با پیشرفت در فوتبال خود، به فوتبال ذوب‌آهن کمک کنم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =