رئیس پلیس راه استان اصفهان از ممنوعیت تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور "اصفهان-بروجن" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ حسين پورقيصري  گفت: با توجه به فرا رسيدن عيد بزرگ مسلمانان و افزايش حجم تردد و مسافرت ها در كليه محورها از بعد از ظهر فردا تردد كليه تريلر و كاميون ها در محور اصفهان به بروجن ممنوع مي باشد.

وي افزود: از ساعت 14 روز يكشنبه مورخه چهارم تير تا ساعت 24 روز جمعه مورخه 24 همين ماه تردد كليه تريلر ها و كاميون ها به جزء حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از محور "اصفهان-بروجن" ممنوع مي باشد.

اين مقام انتظامي بيان داشت : رانندگان تريلر ها و كاميون ها كه قصد مسافرت به استان خوزستان و عبور از استان اصفهان را دارند مي توانند از محور "اصفهان-اليگودرز" به عنوان مسير جايگزين عبور كنند.

سرهنگ پورقيصري در پايان از رانندگان خواست ، با توجه به افزايش ترددها و مسافرت ها با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگي كنيد ، بعد از دو ساعت رانندگي توقف كنيد و پس از استراحت و رفع خستگي به مسير ادامه بدهيد و از پرداختن به كليه كارهايي كه موجبات حواس پرتي شما را فراهم مي كند بپرهيزيد تا شاهد وقوع حوادث ناگوار جاده اي نباشيم.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =