آثار راهیافته به نمایشگاه عکس ژیله‌مۆ معرفی شدند

دو مجموعه عکس و 35 تک عکس از مجموع 10 مجموعه عکس و 800 تک عکس ارسالی به دبیرخانه جشنواره عکس آسیب های اجتماعی کردستان(ژیله‌مۆ) به مرحله نمایشگاهی راه یافتند.

به گزارش خبرآنلاین، یاسین شریعتی دبیراجرایی جشنواره عکس ژیله‌مۆ در گفتگو با خبرنگاران گفت: در بخش تک عکس 35 اثر از 27 عکاس با موضوعات اعلامی توسط دبیرخانه و با نظر هیئت داوران موفق به حضور در مرحله نمایشگاهی شدند.
وی افزود: افشین فتاحی با یک اثر، امیر احمدزاده با دو اثر، بهرام غلامی یک اثر، بهزاد سهرابی یک اثر، جمشید فرجوند فردا یک اثر، دیاکو رهبری دو اثر، رامیار قریشی یک اثر، ساجد حق شناس دو اثر، فرشید اردلان یک اثر، سروش منصوری یک اثر، شلیر نادری یک اثر، صباح پرسته یک اثر، رضا نیک بخت یک اثر، سامان زاهدی یک اثر، صحرا رشیدپور سه اثر، شکیب مجیدی یک اثر، شهاب ناصری یک اثر، عباس رحمانی یک اثر، فرهاد سنندجی یک اثر، فرهاد مطاعی دو اثر، کاوه ذکریایی نژاد یک اثر، کمال محمدی یک اثر، کیمیا کمانگر یک اثر، کیوان فیروزه‌ئی دو اثر، محسن یعقوبی دو اثر، مصطفی زارعی یک اثر و نایاب پاکسرشت با یک اثر در مرحله نمایشگاهی حضور دارند.
مدیرعامل موسسه افق اظهار داشت: هیئت داوران در بخش مجموعه نیز اثر کاوه ذکریایی نژاد و شهاب ناصری را شایسته حضور در مرحله نمایشگاهی اعلام کردند.
اولین جشنواره عکس آسیب های اجتماعی کردستان با محوریت کودکان کار، تکدی گری، اعتیاد، ترافیک و حاشیه نشینی به همت موسسه فرهنگی رسانه ای افق برگزار شد. جلال شمس آذران، صادق سوری و ئاریز قادری داوران این جشنواره هستند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 685388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =