نشست هم‌اندیشی به جهت برپایی نمایشگاه‌های عرضه و تخصصی در شهرستان دنا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،در این جلسه که با حضور فرماندار و بخشدارمحترم دنا و رئیس صنعت و اصناف شهرستان دنا،نماینده اداره کل صنعت ،معدن و تجارت استان و مدير عامل نمايشگا ههاي دائمي استان در فرمانداري دنا برگزار گرديد پيرامون نحوه برگزاري و مشكلات پيش رو جهت برپايي نمايشگاه بحث و تبادل نظر شد.

رييس صنعت معدن و تجارت شهرستان دنا با دفاع از برگزاري نمايشگاهها بصورت عرضه و تخصصي در این نشست گفت :برپایی نمایشگاه در این شهرستان را به فال نیک می گیریم ،ضمن اینکه در روند اجرا گلايه هاي نسبت به مجريان ومتوليان امر وارد می دانم و از مديريت جديد خواهان تمهيداتي جهت برطرف کردن نقایص موجود هستم.

در ادامه مهندس نيك نژاد رييس امور تجارت و بازرگاني صنعت و معدن استان به رسالت سايت اشاره واز حاضرين درخواست كمك همه جانبه جهت ادامه اجراي عمليات سايت نمايشگا ها شد .

مهندس بابك درست مدير عامل نمايشگاهها دائمي استان هم با ابراز تاسف از اينكه تنها استاني در كشور كه فاقد سايت نمايشگاه دائمي بوده کهگیلویه و بویراحمد است بیان کرد: متولیان سایت نمایشگاه استان درخواست دارند که همه مسولان و در راس بالاترين مقام اجرايي استان تلاش خود را در جهت تكميل و راه اندازي اين هم مهم انجام كه بواسطه ان شاهد رونق اقتصادي در اين استان محروم باشيم .

فرماندار محترم شهرستان دنا هم با ابرازخرسندي ازبر گزراري نمايشگاهها استقبال و توليدات بومي در جهت عرضه را از مهمترين اولويتهاي كاري دانستند و با توجه به ظرفيت شهرستان ايجاد نمايشگاهها به صورت عرضه و تخصصي را الزامي دانسته و قول مساعد جهت هر نوع همكاري را با متوليان امر نمايشگاه دادند .

سرانجام پس از هم انديشي اعضا حاضر در جلسه با اجراي نمايشگاه عرضه و تخصصي سوغات و هدايا وصنايع دستي و مبلمان و جهيزيه عروس و لوازم خانگي و ادوات كشاورزي در اين شهرستان موافقت گرديد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 685419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =