کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش سلامت نیوز، روز گذشته کاربران مشکلات خود را مطرح کردند.

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

 

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

اقتصاد

- چرا کانون دفاتر اسناد رسمی یک نسخه از قرارداد پیش فروش ساختمان را منتشر نمی کند؟

- آذر 95 برای وام ازدواج در سایت بانک مسکن خوزستان شهرستان ایذه شعبه مرکزی ثبت نام کردم ولی متاسفانه دیگه خبری نشد

-  طرح بازنشستگی پیش از موعد بانوان را اجرا کنید. چراکه شاغل بودن مادران مشکلات عدیده ای را برای مادر و فرزند ایجاد کرده . چه قبل از مدرسه و چه بعد از مدرسه بچه ها . قبل از مدرسه که باید یا تنها باشند یا در مهدهای نه چندان با کیفیت و یا خانه به دوس فامیل ، زمان مدرسه هم در مقطع دبستان باید همدوش مادر و پس از مدرسه در ادارات باشند تا ساعت 4 عصر و بعد از یکی دو ساعت تازه به خانه برسند. واقعاً بچه ها در معرض آسیب جدی روحی و جسمی هستند و هیچکس به این مسائل توجهی نمی کند . این آسیب ها در آینده خود را نشان می دهد .

- از وزیر مسکن و شهرسازی بپرسید چرا قانون پیش فروش ساختمان اجرا نمی شود؟ اگر می گوید اجرا می شود بپرسید در کجا اجرا می شود؟

- سلام چرا شرکت های خدماتی ارایه دهنده خدمات مانند تعمییرات ، نصیب و راه اندازی و .... علاوه بر اینکه باید پرسنل خود را بیمه تامین اجتماعی کنند 30 ارز حقوق را به بیمه پرداخت کنند بابت فاکتور های خدماتی نیز باید 17 به بیمه پرداخت نمایند . 16.7 ازکل مبلغ فاکتور چرا باید سازمان تامین اجتماعی بابت هر فاکتور خدماتی هر فاکتوری که در آن سرویس و خدماتی به مشتری ارایه شده اشد ، به این سازمان پرداخت کند. اداره بیمه تامین اجتماعی ،واقعا شرکت های مهندسی و خدماتی را زمین گیر کرده است .

- چندین شهرستان خوزستان و اهواز از نعمت اب شیرین محروم هستند چندین بار ریئس جمهور گفتن اب شیرین در شرف بهربرداری است ولی تا الان مردم از این نعمت محروم هستند

- با سلام خواستم از بیمه توسعه و بیمه مرکزی پیگیر باشید بالاخره خسارت مردم که بیمه توسعه بعد 4سال پرداخت نکرده چه می شود؟

- با سلام.تکلیف وام مسکن اولی بالاخره چطور شد؟چند ماه پیش بود که اعلام کردند سقف این وام افزایش پیدا کرده ولی وقتی به شعب بانک مسکن مراجعه می شود می گویند که هنوز بخشنامه آن به دستمان نرسیده است و طبق مبلغ قبلی پرداخت می شود.

2

پزشکی

با سلام تکلیف پرداختهای بیمارستانها بابت خرید تجهیزات پزشکی کی روشن خواهد شد درست الان معوقات بیمارستانها به تجهیزات پزشکی یک و نیم ساله شده است.

3

شهری

- سوال اینجاست که آیا برای تاکسی ها قبض برق صادر می شود؟ مگر با روشن کردن کولر چقدر به مصرف سوخت اتومبیل اضافه می شود ؟ نهایتاً 100 کیلومتر 1000 تومن . و با توجه به اینکه هر ساله بصورت مصوب و قانونی چندین درصد به کرایه ها اضافه می شود. جدا از کرایه های نا متعارف برخی رانندگان، چرا قانونی جهت رفاه مشتری در تاکسی ها وضع نمی شود؟ با شدت گرمای این روزهای تهران واقعا رنج آور است جالب اینجاست که بعضاً با ورود به تونل شیشه ها را بسته و باز هم کولر استفاده نمی کنند و چنانچه اعتراض از سوی مشتری صورت گیرد با لحنی صاحب اختیارانه جواب می دهند : مصرف زیاد می شود و به ماشین فشار می آید و با این کرایه ها مقرون به صرفه نیست

- با سلام در منطقه پنج شهر تهران انتهای حکیم غرب شهرک اندیشه شمالی خیابان مقیسه بن بست صنوبر قطعه زمین بدون سندی وجود دارد که پراز زباله و نخاله ساختمانی است درخواست داریم شهرداری نسبت به پاکسازی اقدام کند با شهرداری مکرر ا تماس گرفتیم چند سال است هیچ کاری انجام ندادند

 

 

 

 

 

 

46232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =