ایسنا نوشت: رئیس شورای شهر پنجم در خصوص اولویت‌های شهر و همچنین ارتباط با شهرداری توضیحاتی ارائه کرد.

محسن هاشمی ظهر امروز در حاشیه جلسه غیر رسمی منتخبان شورای شهر پنجم با بیان اینکه امروز اعضای شورای شهر رای به بنده دادند و از آنها تشکر می‌کنم، گفت: این رای، رای تمایل بود و باید جلسه شورای شهر تشکیل شود تا این انتخاب رسمیت بگیرد.

وی با بیان اینکه امروز از کسانی که ظرفیت و پتانسیل پست ریاست را داشتند اما کنار کشیدند خجل هستم، گفت: از اعضای شورای شهر نیز بابت انتخابشان تشکر می‌کنم، همچنین از عزم جدی مردم تهران که با حضور چشمگیرشان در انتخابات نشان دادند که خواهان تغییر هستند نیز تشکر می‌کنم.

وی در مورد رابطه شورا و شهرداری نیز گفت: شورا و شهرداری هر کدام وظایف خود را دارند و امیدواریم شورا و شهرداری در این چهار سال بی حاشیه با یکدیگر تعامل داشته باشند.

هاشمی تاکید کرد: رابطه شهرداری و شورا تعاملی خواهد بود اما نظارت را فراموش نمی‌کنیم و در مسیر قانونی نظارت را ادامه خواهیم داد.

وی در مورد اولویت‌های شهر تهران با بیان اینکه بخش عمده‌ای از بودجه شهرداری تهران به موضوع حمل و نقل اختصاص داده شده است که این نشان دهنده اهمیت این موضوع است گفت: علاوه بر موضوع خدمات شهری و حمل و نقل، به نظرم آلودگی هوا و ترافیک از مهمترین موضوعاتی است که باید برای آن چاره‌ای اندیشید.

42238

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =