جشن بزرگ ازدواج دوازدهم شهریور در کردستان برگزار می‌شود

معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری جشن بزرگ ازدواج و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، هیرش رضایی به مناسبت فرارسیدن اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) در جمع خبرنگاران استان، برنامه‌های هفته ازدواج را تشریح کرد و گفت: به مناسبت گرامیداشت این هفته برنامه‌های فرهنگی و ورزشی خوبی در سطح استان برای اجرا تدوین شده است.

وی افزود: رویکرد اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در این هفته فرهنگ سازی و موج آفرینی در راستای فرهنگ صحیح الگوی ازدواج آسان و آگاهانه و تغییر در باورها و ارزش‌های اجتماعی است که می‌تواند نقش موثری در تصحیح ازدواج داشته باشد.

معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: بخش دیگر برنامه‌های هفته ازدواج اطلاع رسانی و افزایش آگاهی‌های جوانان در این موضوع است که در یکی از اهداف اصلی ما در برگزاری برنامه‌هاست.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با همکاری تعدادی از مراکز مشاوره سطح استان به مناسبت هفته ازداوج، به جوانان کردستانی خدمات مشاوره‌ای رایگان ارائه خواهد شد.

وی اظهار کرد: جشن بزرگ ازدواج در کردستان روز 12 شهریورماه در سنندج به همین مناسبت با موضوعات مختلف در امر ازدواج برگزار می‌شود.

رضایی به ساخت فیلمی با موضوع ازدواج در کردستان اشاره کرد و گفت: در راستای فرهنگ سازی ازدواجی آسان، پایدار و آگاهانه در بین جوانان و با توجه سنت‌های حسنه قدیمی قطعه فیلمی جهت توزیع در استان ساخته خواهد شد.

معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان در پایان گفت: برنامه‌های هفته ازدواج از روز یکم تا هفتم شهریور ماه به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) در سطح استان به صورت باشکوه برگزار می‌شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =