۰ نفر
۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۸
تشکیل جلسه کارگروه پروژه ملی جی نف

کارگروه ملی جی نف با حضور مدیر کل پست لرستان ،مدیر فناوری اطلاعات وشبکه دولت استانداری ،مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان و سایر اعضا تشکیل شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیر کل پست لرستان با اشاره به تاکید مقام عالی وزارت بر اجرای پروژه های جی نف و سیماک به عنوان برنامه های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت : دولت در راستای اجرای دولت الكترونیك از قبل دنبال این بود که بانک اطلاعات مکانی مناسبی را داشته باشد.
سلیمانی در ادامه بیان نمود : یکی از 12 بانک اطلاعاتی که می تواند زمینه اجرای دولت الكترونیك را فراهم سازد بانک اطلاعات مکانی یا همان کدپستی است.
وی با اشاره به اینکه بانک اطلاعاتی مکانی دستگاههای ارائه دهنده خدمت، براساس اظهارات مشتری است عنوان نمود : اینگونه بانکهای اطلاعاتی هرگونه خدمات رساني را با مشکل مواجه خواهد ساخت.
سلیمانی گفت: جهت تسهیل دراجرای پروژه لازم است ، دستگاههای خدمت دهنده بانک اطلاعاتی خود را دراختیار اداره پست نمایند تا پس از تطبیق با اطلاعات کد پستی در اختیار دستگاه قرار گیرد.
مدیر کل پست لرستان با اشاره به اینکه امسال دو شهرستان خرم آباد و بروجرد به عنوان پایلوت پروژه جی نف مي باشند گفت : با توجه به اینکه عملکرد پست در این زمینه قابل قبول می باشد لذا آمادگی کامل داریم که در سایر شهرستانها نیز اجرا شود.
وی دریافت هرگونه اطلاعات مکانی صحیح را از مزایای پروژه جي نف دانست.
سلیمانی گفت : این پروژه امسال در 100 شهر کشور شروع شده و در استان لرستان دو شهر خرم آباد و بروجرد به عنوان پایلوت می باشند.
مدیر کل پست لرستان اعلام کرد: 28 دستگاه اجرایی و ٣ دستگاه نظارتی درزمینه پروژه سیماک با پست درارتباط می باشند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =