نفرات برتر دومین جشنواره فیلم و عکس ارزش معرفی شدند

هیئت داوران دومین جشنواره استانی فیلم و عکس ارزش، عصر امروز، در اختتامیه این جشنواره نفرات برتر بخش‌های مختلف را معرفی کرد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ در بخش تک‌عکس، شهرام نجفی با کسب رتبه اول موفق به دریافت لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ٥٠٠ هزار تومان وجه نقد شد.

محمد سلیمی و رسول بیات به صورت مشترک رتبه دوم را کسب کرده و لوح تقدیر و مبلغ ٣٠٠ هزار تومان هدیه دریافت کردند. رتبه سوم نیز مشترکا به رضا سلجوقی و محمد جوزی رسید تا لوح تقدیر و مبلغ ٢٠٠ هزار تومان وجه نقد این بخش را از آن خود کنند.

هیات داوران در این بخش چهار شایسته تقدیر نیز معرفی کرد، مریم عزیزی، فرناز ساریخانی، محمد جوزی و مسعود تاران، در این بخش موفق به دریافت لوح شایسته تقدیر و مبلغ ١٠٠ هزار تومان هدیه شدند.

در بخش مجموعه عکس، هیئت داوران شهرام نجفی را به عنوان شایسته تقدیر این بخش معرفی کرده و لوح تقدیر و مبلغ ١٠٠ هزار تومان به وی اهدا شد.

در بخش فیلم، قسمت پویانمایی، جایزه اول به فیلم "کشاورز" به کارگردانی مشترک جعفر صیادی و ندا میرمحمدی تعلق گرفت که لوح تقدیر و تندیس جشنواره به همراه یک میلیون و ٥٠٠ هزار تومان هدیه به آنان اهدا شد. فیروزه پرگاریان با فیلم «زندگی یک پروانه» رتبه دوم این بخش را از آن خود کرد و جایزه یک میلیون تومانی به وی اهدا شده و رتبه سوم به زهرا حسنی با فیلم "این به اون در" تعلق گرفته و لوح تقدیر و ٧٥٠ هزار تومان جایزه نقدی این بخش به وی اهدا شد.

در بخش فیلم مستند نیز هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ هزار تومان را به سه فیلم‌"عاشقانه‌های مینو" به کارگردانی مهدی کریمی،"روزهای مخملی" به کارگردانی حسن بیات و "اینجا چراغی روشن است" به کارگردانی حمیدرضا بازرگانی اختصاص داد.

در بخش فیلم داستانی جایزه اول، لوح تقدیر و تندیس جشنواره به همراه یک میلیون و پانصد هزار تومان وجه نقد به فیلم "روز امتحان" به کارگردانی سید جواد مرتضوی تعلق گرفت. فیلم "آجی" به کارگردانی مشترک علیرضا سلطانی و محمد عزیزی جایزه دوم جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون تومان وجه نقد را به دست آورد و جایزه سوم، لوح تقدیر و مبلغ ٧٥٠ هزار تومان به فیلم "چراغ‌های رابطه" به کارگردانی مجتبی حیدری اهدا شد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =