تفاهم نامه همکاری بین شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان و بنیاد نخبگان استان امضاء و به مرحله اجرا رسید.

اردشیر ابراهیمی، معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با بیان اینکه این تفاهم نامه در راستای بهره گیری از استعداد ها و ظرفیت های نخبگان استان اجرایی می شود، به خبرآنلاین بیان کرد: در زمینه های علمی ، آموزشی ، فن آوری ، کار آفرینی و همچنین استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت های موجود این تفاهم نامه اجرایی می شود.

وی همچنین تصریح کرد: با اجرایی شدن این تفاهم نامه شاهد ارتقاء کمی و کیفی همکاری های فی ما بین دو شرکت آب و فاضلاب و بنیاد نخبگان خواهیم بود که امکان استفاده حد اکثری طرفین از ظرفیت های متقابل جهت تحقق اهداف تعریف شده سازمانی را محیا خواهد ساخت.

ابراهیمی با اشاره به اینکه طی این تفاهم نامه مقرر شده است تا انجام برخی پژوهش های تحقیقاتی شرکت
آب و فاضلاب شهری استان زنجان توسط دانشجویان ممتاز و نخبه از مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در زمینه های تخصصی مرتبط انجام شود افزود: علاوه بر این برای تقویت و پرورش استعداد نخبگان جوان استان در زمینه های مربوط با بخش صنعت آب و فاضلاب برگزاری برخی سمینار ها ، همایش ها و کارگاه های آموزشی در دستور کار قرار دارد.

وی از جمله بندهای اجرایی این تفاهم نامه را همکاری برای معرفی متخصصان صاحب استعداد برتر جهت مشاوره ، آموزش ، پژوهش و تشکیل اتاق فکر و میز های تخصصی اعلام کرده و خاطر نشان ساخت: در کنار این فعالیت ها بازدید های علمی - صنعتی مشترک نیز حسب نیاز شرکت و بنیاد نخبگان برگزار خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با بیان این مطلب که شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان مد نظر دارد تا با حمایت از تشکیل موسسات پژوهشی مورد نیاز صنعت آب و فاضلاب در این استان علاوه بر تامین نیاز های شرکت وظیفه ذاتی خود برای بهره گیری از توان و استعداد جوانان نخبه کشور را نیز ادا کند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =