انتقاد ملی پوش زنجانی کشتی آزاد از بی تفاوتی‌های مسئولان

ملی پوش زنجانی کشتی آزاد از بی تفاوتی های مسئولان استان بخصوص ورزش انتقاد کرد و گفت: همین بی تفاوتی ها در روند کسب عنوان قهرمانی ادامه داشت تا اینکه این روزها دیگر به لحاظ روحی ، روانی و مالی در شرایط خوبی به سر نمی برم و ادامه مسیر کسب مدال برایم سخت شده است.

میثم نصیری در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به حضور مستمر در رقابت های مختلف برون مرزی برای کسب مدال ارزشمند برای کشورمان و استان زنجان بیان کرد: با این اوضاع دیگر شرایط قهرمانی ما در تشک کشتی خاتمه یافته و امید دارم بعد از ما مسئولان استان زنجان به ورزشکاران مدال آور در سطح جهانی بهاء بدهند.
وی با مقایسه اوضاع کشتی گیران استان مازندران و زنجان که در میادین مختلف خارجی صاحب عنوان شده اند، اضافه کرد: در زنجان تا زمانی که ورزشکار صاحب مدال می شود، مسئولان ورزش استان در ویترین افتخارات خود گزارش عملکرد اعلام می کنند ؛ اما بعد از مدتی کم کم به ورطه فراموشی سپرده می شوند.
ملی پوش کشتی ایران نبود شغل برای ادامه زندگی را از مشکلات خود در طی سال های گذشته اعلام کرد و یادآور شد: چند سال قبل نیز این موضوع را از طریق رسانه ها به مسئولان استانی گوشزد کردم تا دنبال راهکاری برای استخدام ورزشکاران بعد از خاتمه دوران قهرمانی باشند که امروز بعد از ازدواج به طور جد با معضل بیکاری دست به گریبان شده ام.
نصیری با اعلام اینکه به طور متوسط ماهانه نزدیک 3 میلیون تومان هزینه های جانبی یک کشتی گیر است، اظهار کرد: قهرمانان در این استان به فراموشی می روند و ترجیح داده ام ، از میدان رقابت ها دور باشم و دیگر زمینه روحی و روانی برای من در کنار مسائل مالی فراهم نیست.
وی در پاسخ به سوالی درباره حمایت های هیات کشتی استان بیان کرد: بعد از کسب عنوان در رقابت های حهانی اخیر تنها رئیس هیات استان یک تماس تلفنی داشت و جویای احوال شد!.
نصیری با بیان اینکه باید مسئولان ورزش استان از شریط کسب عنوان قهرمانی یک ورزشکار ملی پوش آگاه باشند، گفت: حضور در تورنمنت های مختلف جهانی برای کسب مدال تنها با تمرینات مستمر و سختی های شبانه روزی میسر می شود و در این راه بنده سختی ها را به جان خریده ام.
این قهرمان کشتی استان زنجان با اشاره به رقابت های کشتی فرانسه افزود: اگر در این رقابت ها از حریف روسیه تنها دو امتیاز کسب می کردم شاید اوضاع این روزها بر وفق مراد بود.
وی با بیان اینکه برای آینده ماندن در کشتی برنامه خاصی ندارم، ادامه داد: در این شرایط از هیچ کس نه انتظار دارم و نه توقعی برای حمایت دارم و امیدوارم کشتی گیران زنجان در اوزان مختلف در تیم های ملی حضور پررنگی در رقابت های مختلف جهانی در سال های آینده داشته باشند!

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =