شش پیروزی پی در پی آسان به‌ دست نیامده است

بازی‌های سختی مقابل حریفان خودخواهیم داشت اما در بازی‌های خانه از امتیاز حضور هواداران بهره می‌بریم.

به گزارش خبر آنلاین ، عادل بناکار سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در مورد بازی این هفته تیمش گفت:ما این هفته مقابل خاتم اردکان بازی سخت و محکمی خواهیم داشت. تیم اردکان در سه بازی آخر خود شکست را متحمل شده است. ولی انتظار بازی ضعیف و شکست را نداریم. همه سعی و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا راهی را که بدون شکست تا بدین جا پیش آورده ایم، ادامه دهیم و با نمایش یک بازی منسجم بر تعداد پیروزی‌های متوالی خود بیفزاییم. "

وی ادامه داد:شش پیروزی پی در پی آسان به‌دست نیامده است و همگی ما زحمت زیادی کشیده‌ایم و با برگزاری تمرینات سخت و فشرده در دو نوبت و نیز به‌واسطه بازیکنان خوب خود، شانس پیروزی برابر همه تیم‌ها راداریم و باکمی برنامه و خودباوری می‌توانیم در بازی‌های بعدی نیز به امید خدا به برتری دست‌یابیم.‌ من از شرایط تیم راضی هستم و هنوز هم جای رشد بیشتری برای بازیکنان وجود دارد. 

سرمربی شهرداری در رابطه با حضور پرشور هواداران در بازی‌های والیبال این باشگاه خاطرنشان ساخت:مردم با حضور و حمایت‌های خود از بازی‌های والیبال شهرداری نشان داده‌اند که برای والیبال تبریز و خطه شهیدپرور آذربایجان اهمیت خاصی قائل‌اند. والیبال این شهر جوانان و علاقه‌مندان فراوانی در بطن خود دارد. قطعاً حضور پرشور هواداران در سالن باعث افزایش بردهای تیم می‌شود. 

بناکار در پاسخ به سؤالی پیرامون اتفاق پیش‌آمده برای ادریس دانشفر اظهار داشت:متأسفانه ادریس دانشفر به دلیل مشکل آپاندیس خود در بازی هفته جاری کنار تیم نخواهد بود. پزشک وی نیز یک هفته استراحت مطلق به وی تجویز کرده است. به گفته پزشک تیم خطر آپاندیس دانشفر برطرف شده و حال او خوب است. ما نیز منتظر هستیم تا وی بتواند دوباره راه بیفتد و ظرف چند روز آینده مراحل بازسازی خودش را شروع کند. دانشفر بازی مقابل خاتم اردکان را از دست داد و در دیدار بعدی مقابل شهرداری ارومیه همه‌چیز منوط به آمادگی وی بوده و امیدوارم که بتواند به بازی برسد. 
46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =