صبح امروز مسوول دفتر مقام معظم رهبری در مراسم افتتاح 7 مدرسه برکت در استان که همزمان با سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس در سالن جلسات مخابرات لرستان برگزار شد، خطاب به نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: لرستانی ها همواره در زمینه دفاع نام نیکی بر جای گذاشته اند و سالهای سال مرجع بزرگ مرحوم آیت اله بروجردی نقش بسیار اساسی در عرصه جهادی و دینی در کشور داشته اند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، آیت اله گلپایگانی با اشاره به کتاب خاطرات آیت اله بروجردی در باب عزای سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) اذعان داشت:در لرستان مرسوم است که عزادارن حسینی به نشانه عزا تن و لباس خودشان را با گل می پوشانند.

وی افزود:در همین خصوص آیت اله بروجردی در خاطراتش بیان می کند؛ در ایوان نشسته بودم و چشم درد خیلی بدی داشتم،نیت کردم بخش کوچکی از گل زیر پای عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را به نیت درمان به چشم بکشم و بعد از آن شفا پیدا کردم به نحوی که تا آخر عمر نیاز به عینک پیدا نکردم!

مسوول دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد: اینها همه از برکات حضرت اباعبدالله حسین (ع) است و خوشا به حال آنان که با صفای دل و ایمانی راسخ در مجلس عزاداری حسین شرکت می کنند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =