۰ نفر
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

مهر نوشت؛ کارشناس هواشناسی استان قم از بارش باران پراکنده در این استان از اوایل روز پنج‌شنبه هفته جاری در قم خبر داد.

محمدجواد ترابیان در خصوص آب و هوای روزهای آینده شهر قم، گفت: آسمان قم از اوایل وقت سه‌شنبه همراه با افزایش ابر و وزش باد متوسط خواهد بود.

وی با بیان اینکه در روز چهارشنبه هوا کمی ابری، به تدریج همراه با افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید است، افزود: در اوایل روز پنجشنبه بارش پراکنده باران را شاهد خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان قم گفت: در روز جمعه آسمان همراه با کاهش ابر، کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود.

وی گفت: جهت وزش باد در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه شرقی و سرعت وزش باد در روز سه‌شنبه بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت و سرعت وزش باد در روز چهارشنبه بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت، جهت وزش باد در روز پنجشنبه غربی و سرعت وزش باد بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت، همچنین جهت وزش باد در روز جمعه شمال شرقی و سرعت وزش باد بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

ترابیان عنوان کرد: حداقل دمای هوا در روز سه‌شنبه منهای ۲ و حداکثر دمای هوا ۱۴ درجه، حداقل دمای هوا در روز چهارشنبه منهای ۲ و حداکثر ۱۶ درجه، حداقل دمای هوا در روز پنجشنبه منهای یک و حداکثر دمای هوا ۱۲ درجه، حداقل دمای هوا در روز جمعه منهای سه و حداکثر دمای هوا نیز ۱۳ درجه خواهد بود.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 611664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =