برای اولین بار در کشور بمنظور رفاه،آسایش و امنیت نابینایان در انجام امور بانکی در یاسوج سامانه ای طراحی و راه‌اندازی شده و آموزش کار با این سامانه ،بصورت رایگان انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،برای نخستین بار در کشور و همزمان با استان های خراسان رضوی ، تهران،مراسم رونمایی از سامانه خدمات بانکی ویژه نابینایان در بانک تجارت شعبه امام خمینی یاسوج با حضور مدیر ، معاونان شعب بانک و همچنین مدیران شعب این بانک در یاسوج برگزار شد.

مدیر شعب بانک تجارت استان ،ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به مردم، گفت:از این سامانه برای اولین بار در دهه مبارک فجر و همزمان در ۳ استان کشور برای خدمات دهی بانکی مناسب به نابینایان عزیز در یاسوج رونمایی می شود.

محسن ده محسنی در ادامه بیان کرد:خوشحال هستیم در زمینه ارائه خدمات بانکی به نابینایان عزیز پیشقدم هستیم و امیدواریم ، بخشی از مشکلاتی که پیش از این گریبان گیر این عزیزان بود مرتفع گردد.

ده محسنی اضافه کرد:جا دارد در همین جا از زحمات و همکاری جناب آقای مقدم مدیر عامل محترم ، قائم مقام ایشان جناب آقای حق وردی و همچنین جناب کاظم پور مدیر روابط عمومی بانک تجارت ایران به دلیل همکاری ها و مساعدت فراوان در زمینه رونمایی از این سامانه و دیگر زحمات آنان تشکر و قدردانی نمایم.

بر اساس این گزارش ،یکی از نابینایان استان ضمن تشکر از مدیر عامل بانک تجارت ایران، توضیحاتی در ارتباط با نحوه کارکرد این سامانه و چگونگی دریافت و پرداخت وجه ،ارائه داد .

خسروی با بیان اینکه اگر این سامانه در بین نابینایان بدرستی جا بیفتد اتفاق عظیمی برای نابینایان رخ خواهد داد ،پیشنهاد داد:سامانه ویژه نابینایان بسیاری از مشکلات بانکی این قشر را مرتفع خواهد کرد و پیشنهاد می شود،بستری فراهم شود تا پرداخت اقساط تسهیلات نابینایان با این سامانه انجام شود.

این نابینا در ادامه افزود:متاسفانه بسیاری از نابینایان استان با خط بریل و کارکرد این سامانه آشنایی ندارند ،که تقاضا داریم بانک تجارت جهت آموزش نابینایان ،همکاری نماید.

مدیر شعب بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد نیز جهت آموزش و ارائه سرویس ایاب و ذهاب به نابینایان استان قول مساعد داد.

در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه خدمات بانکی ویژه نابینایان ،رئیس حوزه حراست بانک تجارت به خبرنگاران گفت:با توجه به گسترش روزافزون،موضوعاتی از قبیل کلاهبرداری و سواستفاده افراد سود جو ،خصوصا از بستر شبکه بانکی راه اندازی سامانه بانکی نابینایان در سطح شعب بانکی می تواند به ارتقاء سطح امنیت و صیانت از اموال و دارایی های عزیزان روشندل در سطح جامعه کمک شایانی کند.

غلام مهدی فر ادامه داد:این احتمال وجود دارد این عزیزان بعضا بهنگام انجام خدمات بانکی ناآگاهانه در دام افراد سود جو قرار گرفتار شوند که استفاده از این سامانه توسط نابینایان عزیز امنیت فراوانی برای اموال آنان ایجاد می کند.



۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 633666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =