بهره‌برداری آزمایشی از فاز دو خط یک مترو تبریز آغاز شد

با حضور شهردار تبریز،‌ معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران قطارشهری تبریز بهره برداری آزمایشی از فاز 2 خط یک قطارشهری تبریز آغاز گردید.

به گزارش خبرآنلاین، شهردار تبریز امکان مسافرگیری مترو از میدان ساعت تا ائل گلی را تحقق یکی از نیازهای مهم شهری دانسته و اظهار داشت :‌ با گسترش فعالیت قطارشهری تبریز ،‌ روزانه هزاران نفر از شهروندان مترو را به عنوان وسیله مسافرت درون شهری خود انتخاب خواهند کرد.

صادق نجفی افزود :‌ مترو به عنوان یکی از سیستم های مدرن در خدمت شهر خواهد بود و تلاش ما بر این است که تا پایان سال آینده از خط یک قطار شهری تبریز بطور کامل بهره برداری نماییم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز نیز اظهار داشت : با بهره برداری از فاز دوم خط یک مترو شهروندان تبریز خواهند توانست مسیر ائل گلی تا میدان ساعت را همه روزه به جز ایام تعطیل در ساعات 8 الی 10 صبح از طریق 3 ایستگاه میدان ساعت ،‌ چهارراه شهید بهشتی و آبرسان سفر کنند.

یعقوب وحیدکیا مدت زمان انتظار مسافر در ایستگاه های فاز دو را نیم ساعت عنوان کرده و افزود :‌ با رفع نواقص و تکمیل زیرساخت های لازمه این زمان کاهش یافته و ساعات ارائه خدمات نیز به دنبال آن افزایش خواهد یافت.

یعقوب وحیدکیا با اشاره به ادامه فعالیت مستمر مترو در فاز یک ، خاطرنشان کرد :‌ با بهره برداری از فاز 2 ساعات خدمات رسانی به مسافران در مسیر فاز 1 تغییری نکرده و همچنان در ساعات 8 الی 16 قطارشهری در خدمت شهروندان عزیز خواهد بود.

وی در پایان از شهروندان خواست تا برای ادامه استفاده رایگان از مترو به منظور عبور از ورودی های ایستگاه ها نسبت به تهیه کارت بلیط الکترونیکی اقدام نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 637947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =