منابع وتسهیلات موجود در استان البرز از وضعیت خوبی برخوردار است

خدمات بانکی ما در استان در وضعیت خوبی قرار داشته و سعی کرده ایم این خدمات را به نحوی ارائه دهیم که موجب رضایتمندی مشتریان شده و مورد استقبال قرار گیرد.

حسین کوروش پسندیده با بیان این مطلب گفت: از سال 93 سرپرستی استان را به عهده داشته و در حال حاضر مدیریت شعب استانهای البرز، قزوین و زنجان را عهده دار می باشد.
وی افزود: بانک ایران زمین اواخر سال 90 تاسیس شده و این بانک قبل از اینکه بنام بانک ایران زمین شناخته شود، موسسه اعتباری مولی الموحدین نام داشت .
پسندیده ادامه داد: تا به امروز در توسعه کار خود موفق بوده ایم به طوری که در حدود 130 شعبه در سراسر کشور به نام بانک ایران زمین در حال فعالیت است که از بین این شعبات، ده شعبه را در استان البرز، دو شعبه در شهرستان فردیس و شش شعبه در کرج و محمد شهر وجود دارد و شعب دیگری نیز در هشتگرد ،قزوین و زنجان در حال خدمت رسانی به شهروندان است.
مدیر شعب بانک ایران زمین در البرز عنوان کرد: این بانک قبلا به عنوان موسسه بوده و تاثیرش نسبت به سایر بانک های خصوصی کمتر است، ولی به علت داشتن سابقه مالی، موسسه خوش نام و شناخته شده ای است . این موسسه از نظر منابع و تسهیلات در استان البرز وضعیت نسبتا خوبی دارد و جزء استانهایی می باشد که در جذب منابع موفق بوده است.
وی در خصوص استفاده از تکنیک ها و محصولات خوب بانکی گفت: در زمینه بانکداری مدرن سعی کردایم در بین بانک های خصوصی بهترین شیوه ها و طرح ها را استفاده کرده تا بتوانیم بهترین خدمات را در زمینه های مختلف بانکی به مشتریان خود ارائه دهیم .
پسندیده در ادامه افزود: پرداخت تسهیلات با نرخ ها طبق تعرفه ی بازار ، وام های کارمندی، خرید لوازم خانگی ، صدور کارت اعتباری و ... عملکرد خوبی داشته ایم و مورد اقبال عمومی قرار گرفته ایم.
وی با اشاره به اینکه بانک ها به صورت خرد و کلان فعالیت کرده و مقداری از تسهیلات در شرکت های بزرگ و یک بخش از آن در سطح خرد که در بنگاههای کوچک است پرداخت میشود بیان کرد : در بخش صنعت، معدن و شرکت های خدماتی در همه بخش ها مشتریان خاصی داریم که از سرویس های بانکی استفاده می کنند و باز هم تاکید دارم که تلاشمان بر این است تا بتوانیم با ارائه خدمات خوب بانکی رضایت مشتریان را کسب نماییم.
وی در پایان افزود: دلیل اعتبار واعتماد مشتریان به بانک ایران زمین ریشه در فعالیت های شفاف و خوب موسسه مولی الموحدین داشته و اینگونه است که توانسته ایم تابه امروز در حدود سیصد میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کنیم که به نسبت استانهای قزوین و زنجان به دلیل وجود شعبات متعددی که در استان البرز وجود دارد بیشتر می باشد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =