تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شهرداری رشت به پیمانی

مدیر منابع انسانی رشت از تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شهرداری رشت به نیروهای پیمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،صدیقه ستاره شناس گفت: در پی مصاحبه آقای حسن آبادی ، مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور درباره ی تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شهرداری ها ، شهرداری رشت با جدیت در راستای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی اقدام می کنند

ستاره شناس با تاکید بر این نکته که شهرداری رشت توانسته پیش زمینه های این کار را فراهم کند. گفت: اولین گام ما در این راه تصویب چارت سازمانی شهرداری ها بر اساس ضوابط ابلاغی جدید وزارت کشور بوده است که با افتخار اعلام می کنیم که شهرداری رشت جزو معدود شهرداری هایی است که توانسته این مهم را محقق کند.

مدیر منابع انسانی شهرداری رشت در ادامه گفت: پس از جانمایی کارکنان رسمی و پیمانی شهرداری رشت در چارت سازمانی ابلاغی جدید و تخصیص پست های جدید به آنان با اعلام پست های بلاتصدی و آمار نیروهای قراردادی با حداقل سه سال سابقه متوالی در شهرداری رشت به سازمان شهرداری ها و دهیاری ها جهت اخذ مجوز برگزاری آزمون داخلی اقدام خواهد شد.

ستاره شناس افزود : پس از طی مراحل گزینش و اخذ تاییدیه های لازم دربارهی تبدیل وضعیت آنان اقدام لازم صورت می پذیرد.
مدیر منابع انسانی شهرداری رشت در پایان گفت : پیش بینی می شود با تلاش مجموعه شهرداری و دفتر امور شهرداری های استان گیلان بتوانیم تا قبل از پایان سال جاری ، آزمون تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی را برگزار کنیم.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =