بودجه خرید آسفالت شهرداری کرج در سال ۹۶ بررسی شد

یکصد و پنجاه و سومین جلسه کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج، بودجه پیشنهادی شهرداری این کلانشهر برای خرید آسفات در سال 96 را روی میز مذاکره قرار داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج رضا شریفی رئیس کمیسیون بودجه و تلفیق شورای اسلامی شهر کرج، گفت: نمایندگان مردم روزهای پر کاری را در پیش دارند و با جدیت و حمیت قابل توجهی به بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری کرج در سال 96 می پردازند.
وی در ادامه از روند اجرای این جلسات به بررسی بودجه خرید آسفالت مناطق 12 گانه جهت آسفالت، روکش و لکه گیری سطح شهر اشاره کرد و گفت: به اعتقاد اعضای شورای اسلامی شهر لازم است وضعیت آسفالت در معابر و خیابان های سطح شهر باید دچار تغییر و تحول اساسی شود تا به میزن این تغییرات سهم رضایت شهروندان از نحوه آسفالت در شهر افزایش یابد.
شریفی بر لزوم استفاده از آسفالت مرغوب جهت داوم بیشتر و کاهش هزینه ها تاکید کرد و گفت: هر چه کیفیت آسفالت استفاده شده در شهر بهتر باشد شهرداری کمتر متحمل پرداخت خسارات و هزینه های گزاف در قبال تخریب خیابانها و معابر خواهد شد.
در ادامه پروژه تسطیح 47 قطعه شهداء و جانبازان و شهدای کلاک مطرح و بودجه پیشنهادی به تصویب شورای شهر رسید.
اجرای مناسب سازی و ایمن سازی مسیرهای عابر پیاده و خرید مصالح جهت مناسب سازی معابر از دیگر موارد مطرح شده بود که ضمن تاکید بر اجرای صحیح این پروژه، مصوب شد.
در ادامه رفع معارضات تاسیسات شهری در محدوده پروژه های عمرانی سطح شهر و خرید حمل قطعات بتنی استاندارد از موارد مطرح شده در دفترچه بودجه پیشنهادی شهرداری کرج بود که به بحث و بررسی شورای شهر رسید.
بهسازی معابر و جدولگذاری ضلع غربی بیمارستان البرز و معابر بیدار چشمه نیز پس از قرائت رای اعتماد گرفت.
پروژه تکمیل و بهسازی منطقه کم برخوردار اوقافی و حیدر آباد شرقی و همچنین بهسازی پیاده رو و اصلاحات هندسی سطح منطقه از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.
در ادامه جلسه مذکور بکارگیری مشاور برای اجرای تقاطعات و بزرگراه ها مطرح و به تصویب شورای شهر رسید.
اجرای عملیات تعمیر و نگهداری پل های سطح شهر
، بلوار موذن با آزادی، بلوار ماهان با بلوار امام خمینی (ؤه) بلوار علامه جعفری با بلوار جمهوری جنوبی، بلوار ولیعصر مهر شهر با راه آنهن تهران تبریز، بلوار شهید شمس تا خیابان شهید بهشتی و تقاطع غیر همسطح خوارزمی مطرح و به تصویب کمیسیون تلفیق بودجه شورای شهر کرج رسید.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =