بعد از تجمع هفته گذشته معلمان حق التدریسی در مقابل استانداری همدان، مدیرکل آموزش و پرورش استان از تصمیم روز گذشته مسئولین وزارت آموزش و پرورش مبنی بر پرداخت حقوق معوقه تمامی معلمان حق التدریس تا آخر اسفند ماه جاری خبر داد و گفت: مسئولین وزارتخانه قول دادند تا آخر این ماه با تأمین اعتبار لازم، تمامی حقوق معوقه معلمان حق‌التدریس را پرداخت کنند.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ در پی تجمع صبح پنج شنبه معلمان حق‌التدریسی همدانی مقابل استانداری در خصوص عدم پرداخت حقوق معوقه 6 ماه گذشته آنها، مدیرکل آموزش و پرورش از پرداخت تمامی معوقه این معلمان تا پایان سال جاری خبر داد.

مصطفی خزاعی، در پاسخ به ادعای برخی از معلمان حق‌التدریس که گفته بودند حقوق معلمان استان‌های دیگر پرداخت‌شده است گفت: روز گذشته در تهران سمینار سراسری مدیران کل آموزش و پرورش کشور بود و هیچکدام از مدیران در خصوص پرداخت حقوق نیروهای حق التدریسی خبر نداشتند چرا که اعتبار این طرح ملی است و بایستی از خود وزارتخانه نسبت به پرداخت اقدام شود، هم اکنون پرداخت ما کلاً متمرکز است یعنی پرداخت سلیقه‌ای در استان‌ها وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است اضافه‌کاری کارکنان یک ماه دیرتر یا زودتر از منابع درآمدی استانها پرداخت ‌شده باشد.

خزاعی تصریح کرد: وزارتخانه در تلاش است در بودجه سال 96 حقوق معلمان حق‌التدریس آزاد را شامل بند قانونی پرداخت حقوق به شکل مرتب ماهانه اجرا و پرداخت نماید.

وی در پاسخ به درخواست برخی از معلمان حق‌التدریس در خصوص نداشتن ابلاغیه جهت حضور در کلاس‌ها نیز گفت: تعدادی از مناطق بدون اینکه اخذ مجوزی از حوزه معاونت برنامه‌ریزی استان کرده باشند تعدادی نیرو جذب کردند و این هم با توجه به اینکه سامانه متمرکز کشوری است و چنانچه ضوابط ساماندهی نیروی انسانی رعایت نشود امکان صدور ابلاغ میسر نخواهد بود.


مدیرکل آموزش‌و پرورش استان همدان یادآور شد: قسمت عمده این مشکل حل شده و تعداد اندکی مانده، که در حال رسیدگی است، مشکل آنها نیز بزودی رفع خواهد شد.

۴۶

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =