خانه ملت نوشت: نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس از پیگیری برخی نمایندگان برای انجام تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال خبر داد و گفت: اسناد و مدارک قانع‌کننده‌ای نیز برای انجام چنین کاری وجود دارد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد با اشاره به اینکه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیر انجام تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال هستند، گفت: این افراد اسناد قانع‌کننده‌ای در دست دارند و هم اکنون نیز در حال تکمیل مدارک هستند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال درآمد بسیاری دارد اما گزارش عملکرد شفافی در این بخش وجود ندارد، اظهارکرد: اساسنامه فدراسیون فوتبال نیز هنوز به تصویب نرسیده و این مهم نیز از دیگر موضوعات قابل بررسی است.

وی ضمن تاکید بر اینکه امروزه پول‌های بسیاری در فوتبال هزینه می‌شود ولی بازدهی مناسبی وجود ندارد، ادامه داد: به عنوان مثال درآمد بسیاری از تبلیغات دور زمین بدست می‌آید ولی این پول کجا هزینه می‌شود؟

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: حجم و گردش پولی در عرصه فوتبال بالاست و رقمی حدود 500 میلیارد تومان است در حالی که گزارش عملکردی شفافی وجود ندارد و در این میان متاسفانه مسئولان مربوطه نیز به مرجعی پاسخگو نیستند.

یوسف نژاد افزود: معمولا تاکنون وزرای ورزش نیز جرأت نداشته‌اند چنین موضوعاتی را مطرح کنندو مقابل آن بایستند.

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کسانی که در فدراسیون فوتبال هستند معمولا قواعد بازی را بلد بوده و می‌دانند چطور مسئولان وزارت ورزش را به گوشه رینگ ببرند، خاطرنشان کرد: برخی 20 سال در این عرصه فعالیت کرده و همیشه با استفاده از ابزار رسانه‌ها وزارت ورزش و جوانان را در حاشیه نگه داشته‌اند لذا اگر وزیر ورزش با چنین موضوعاتی برخورد نکند اتفاق مثبتی در این حوزه نمی‌افتد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =