دانشمند یاسوجی رتبه چهارم نانو فناوری را کسب کرد/ تقدیر وزیر علوم از مدیر ملی کهگیلویه و بویراحمدی

رئیس دانشگاه یاسوج ،از کسب رتبه چهارمی نانو فناوری دانشمند یاسوجی و تقدیر وزیر علوم از فردین تقی زاده معاون صندوق رفاه وزارت علوم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،رئیس دانشگاه یاسوج گفت: دکتر مهراورنگ قایدی عضو هیئت علمی این دانشگاه به عنوان یکی از ۱۰ پژوهشگر حوزه فناوری نانو ایران انتخاب شد.
دکتر محمودرضا رحیمی گفت:«دکتر مهراورنگ قایدی» عضو هیئت علمی گروه شیمی دانشگاه یاسوج که در لیست یک درصد دانشمندان تاثیرگذار جهان قرار دارد، موفق به کسب رتبه چهارم، برترین های جشنواره نانوفناوری ایران شد.

وی ادامه داد: در یازدهمین جشنواره فناوری نانو از ۱۰ محقق این حوزه و همچنین از دانشگاهها و موسسات پژوهشی برتر نیز تقدیر به عمل آمد.

دکتر رحیمی تصریح کرد: این عنوان به دلیل تحقیقات دکتر قایدی در زمینه جاذب‌های نانوساختار و همچنین انتشار ۴۹ مقاله ISI در زمینه نانو فناوری به وی اعطا شده است.

رئیس دانشگاه یاسوج اذعان داشت: یکی از برنامه‌های ستاد توسعه فناوری نانو، ارزیابی و رتبه‌بندی افراد و نهادهای موثر در توسعه علم و فناوری نانواست که این ارزیابی‌ها به صورت سالانه و در راستای چشم‌انداز، اهداف و برنامه‌های سند راهبرد آینده فناوری نانو است.

دکتر رحیمی در پایان گفت: جشنواره برترین های نانو فناوری کشور در همین راستا طرح ریزی شده و دستاوردها و فعالیت‌های سالانه افراد و نهادها در بخش‌هایی چون موسسات پژوهشی و متخصصان، محصولات، مراکز رشد، آزمایشگاه‌ها و رسانه‌ها ارزیابی می‌شود.

تقدیر وزیر علوم از مدیر ملی  کهگیلویه و بویراحمدی


دکتر فرهادی وزیر علوم در همایشی از دکتر فردین تقی زاده معاون صندوق رفاه وزارت علوم تجلیل کرد.

این تجلیل به دلیل عملکرد درخشان صندوق رفاه دانشجویان وزرات علوم در زمینه کاهش مدت زمان پرداخت تسهیلات، رشد ۱۱۰ درصدی تسهیلات دانشجویی، مکانیزه کردن فرایند پرداخت تسهیلات، رشد ۱۰۰ درصدی درآمد اختصاصی صندوق رفاه و ساماندهی و رتبه بندی خوابگاههای دانشجویی سراسر کشور صورت گرفت.

همچنین حفظ شان و کرامت دانشجویان در اعظای تسهیلات از دیگر مواردی بود که تقدیر وزیر از رئیس و معاون صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم را به همراه داشت.

دکتر تقی زاده عضو هیئت علمی و دانشیار گروه فیزیک دانشگاه یاسوج است که به عنوان معاون صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم مشغول فعالیت است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =