فرماندار سروآباد: روحیه ایثارگری از ثروت های فرهنگی ایران است

فرماندار سروآباد با بیان اینکه روحیه ایستادگی و مجاهدت مردم در راه دین یکی از ثروت های فرهنگی ملت ایران است افزود: درهشت سال دفاع مقدس، در حالی که دشمنان اسلام علیه انقلاب اسلامی و مردم ایران با یکدیگر متحد شده بودند شهدا با روحیه جهادی و انقلابی و با گذشتن از جان خود، توطئه های دشمنان را نقش برآب کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سروآباد، مفاخری اظهار کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و آسایش و آرامش امروز ما در نتیجه مجاهدت و پایمردی شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی است و تحقق اهداف و آرمان های نظام در گرو زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و تبعیت از ولایت فقیه است.
وی افزود: ما باید بدانیم که شهدا چه حق بزرگی بر گردن ما دارند و برگزاری یادواره شهدا گامی برای انتقال حس شهادت طلبی می باشد.
فرماندار سروآباد با بیان اینکه روحیه ایستادگی و مجاهدت مردم در راه دین یکی از ثروت های فرهنگی ملت ایران است افزود: درهشت سال دفاع مقدس، در حالی که دشمنان اسلام علیه انقلاب اسلامی و مردم ایران با یکدیگرمتحد شده بودند شهدا با روحیه جهادی و انقلابی و با گذشتن از جان خود، توطئه های دشمنان را نقش برآب کردند.
ماموستا سجادی امام جمعه سروآباد در این مراسم با تاکید بر اینکه امروز همه مردم امنیت جامعه را مدیون شهدا هستند، اظهار کرد: در حال حاضر خانواده معظم شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام‌ های بلندی برداشته‌ اند.
امام جمعه سروآباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ، شهدای سروآبادگفت: امروز باید در خط و مسیری که شهدا برای ما ترسیم کردند و در راه آن، جانشان را فدا کردند حرکت کنیم.
سجادی در ادامه تصریح کرد: امروز تنها راه سعادت و موفقیت و پیشرفت کشور، ادامه راه شهیدان و تبعیت از مقام معظم رهبر است.
فرزاد ذره بینیان رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران سروآباد با اشاره به روز 22 اسفند وسالروز تشکیل بنیادشهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرمان حضرت امام(ره) شکل گرفت و این از دوراندیشی ایشان بود چرا که پس از تشکیل بسیج وسپاه دستور تشکیل آن را صادر کردند و تا اکنون هم با وجود برخی کاستی ها، سعی در توسعه حوزه های خدماتی و معیشتی این قشر داشته است.
وی بیان کرد: خوشبختانه مسؤولان شهرستان سروآباد قدرشناس شهدا و خانواده‌های معظم شهدا بوده‌اند و برگزاری ده‌ها یادواره شهدا در طول سال در سطح شهرستان و غبارروبی گلزار شهدا در ایام‌الله مختلف از جمله هفته دولت، هفته دفاع مقدس و دهه فجر و سرکشی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از جمله برنامه‌هایی است که در طول سال در شهرستان سروآباد برگزار می‌شود.
در پایان مراسم نیز با اهدا لوح یادبود از خانواده های معظم شهدا تقدیر شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =