روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در بین ۳۲ استان رتبه پنجم را کسب کرد

مدیرکل روابط عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد رتبه پنجم را در بین ۳۲ استان کشور در تهیه کلیپ اقتصاد مقاومتی کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین یاسوج،مدیرکل روابط عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد رتبه پنجم را در بین ۳۲ استان کشور کسب کرد.

سید محمد تقوی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تشریح چگونگی کسب رتبه ممتاز استانداری کهگیلویه و بویراحمد در اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: در تاریخ ۲۴ آبان‌ماه ۹۵ از سوی وزارت کشور فراخوان تولید کلیپ کوتاه از سوی استانداری‌ها ابلاغ شد که نتیجه نهایی این کلیپ با حضور اساتید برجسته خبر و اطلاع‌رسانی در وزارت کشور مورد داوری و ارزیابی قرار گرفت که در نهایت روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بعد از استان‌های لرستان، زنجان، یزد و کردستان رتبه پنجم کشور را در جه کیفی ممتاز کسب کرد.

تقوی تصریح کرد: استان‌های کرمان، فارس، گیلان، مرکزی، تهران، مازندران، قم و همدان به ترتیب رتبه‌های ششم تا چهاردهم را کسب کردند.

وی افزود: اصول مندرج در محتوای ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، ارائه شفاف نقش و برنامه‌ریزی استانداری‌ها در تحقق طرح‌ها و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و آثار و پیامدهای آن، پرهیز از ارائه آمار و ارقام خسته‌کننده یا غیرمرتبط، عدم پرداخت به بازدیدهای صرف و عملکردهای شبه تشریفاتی، انعکاس نشست‌ها با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، ارائه خلاصه وضعیت نتایج تلاش‌ها در جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید به استان، توجه به رفع محرومیت و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم و برخورداری از جاذبه‌های بصری و استفاده از روش‌ها و دوربین‌های حرفه‌ای در تولید از جمله شاخص‌های بود که استانداری‌ها بر اساس آن مورد ارزیابی قرار گرفتند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این ارزیابی ۳۵۴ امتیاز گرفت و صاحب درجه کیفی ممتاز شد.

تقوی اضافه کرد: در فرجه زمانی کوتاهی تیمی اعم از خبرنگار، گوینده، مونتاژ و تدوین‌گر با مدیریت مدیرکل روابط عمومی استانداری که خود از خبرنگاران و گزارش‌گران برتر صدا و سیمای استان بوده و گزارش‌های فاخری را قبل از این تهیه کرده بود، تشکیل شد.

وی افزود: پس از چند بار بازبینی توسط تیم رسانه‌ای این کلیپ مورد ارزیابی قرار گرفت و حتی شب آخر تدوین نهایی کلیپ تا ساعت ۲ بامداد در خانه یکی از اعضای تیم رسانه‌ای تهیه کلیپ مذکور حضور داشتیم.

این مسئول افزود: نقاط ضعف و قوت این محصول رسانه‌ای مورد بررسی قرار گرفت.

تقوی از شهریار صالحی تدوینگر صدا و سیما و فاضل فرهی گوینده برجسته و طهمورت دوستکام تصویر بردار که در تهیه این کلیپ همکاری کردند، قدردانی کرد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 646922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =