نماینده مردم در مجلس: تقویت زیرساخت‌های گردشگری همدان با اتمام ساخت ۱۰ هتل جدید

نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت 10 هتل جدید در راستای توسعه گردشگری و ارائه خدمات مطلوب به مسافران در همدان در حال ساخت است.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ امیر خجسته، در حاشیه بازدید از ستاد اسکان نوروزی شهرداری همدان و در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم جاذبه‌های گردشگری استان به مسافران نوروزی به خوبی معرفی و با هماهنگی بین شهرداری و میراث فرهنگی همدان و ایجاد وحدت‌رویه و همگرایی مناسب خدمات بهتری به مسافران نوروزی ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اسکان مسافران در مکان‌های پیش‌بینی شده وضعیت خانه مسافرها نیز به خوبی ساماندهی شده است که این اقدام رضایت گردشگران به همراه خواهد داشت.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: توسعه پایدار در استان همدان در راستای توجه به صنعت گردشگری ایجاد می‌شود چرا که جذب گردشگر علاوه بر درآمدزایی زمینه ایجاد اشتغال را نیز فراهم می‌کند.

وی گفت: همدان دارای هفت هزار سال قدمت تاریخی است که بیش از یک هزار و 800 جاذبه توریستی و گردشگری دارد، که باید با استفاده از این ظرفیت برای توسعه گردشگر داخلی و خارجی تلاش کرد.

خجسته با تأکید بر ضرورت توسعه جذب گردشگر خارجی تصریح کرد: با ورود هر گردشگر خارجی به کشور زمینه اشتغال برای هشت نفر فراهم می‌شود در این راستا همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین ظرفیت جذب را دارد.

وی با بیان اینکه در سال‌های آینده شاهد تحول در صنعت گردشگری استان همدان خواهیم بود، اظهار داشت: ساخت 10 هتل جدید در استان همدان در دست انجام است که تکمیل این پروژه‌ها به تقویت زیرساخت‌های گردشگری استان منجر می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان یادآور شد: با توسعه زیرساخت‌های گردشگری ظرفیت پذیرش توریست در استان همدان به یک میلیون نفر خواهد رسید.

 

 

 

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =