ایلنا نوشت: یک مقام مسئول در ستاد اجرایی خدمات سفر قشم درباره حداقل هزینه اقامت در این جزیره گفت: نرخ نصب چادر در کمپ پارک‌ها برای هر شب 10 هزار تومان و هزینه نصب چادر در معابر عمومی 20 هزار تومان است.

مرتضی شیخ زاده با اشاره به برنامه های نوروزی جهت رفاه حال مسافران، اظهار داشت: شروع برنامه‌های ستاد تسهیلات سفر برای ایام نورزو از 25 اسفند ماه شروع شده و تا 15 فروردین ادامه دارد و برنامه متنوعی در جهت خدمات رسانی به مسافران نوروزی در نظر گرفته‌ایم.

وی درباره هزینه‌های سفر هر نفر به منطقه آزاد قشم در ایام نوروز سال گذشته گفت: سرانه هزینه هر مسافر برای سازمان منطقه آزاد قشم چیزی حدود 150 هزار تومان است که این مبلغ شامل استفاده از آب، سرویس بهداشتی، ساماندهی فضای عمومی و ... می شود.

رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی و سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم درباره حداقل هزینه مردم در سفر به این جزیره ادامه داد: به ازای هر شب هزینه نصب چادر در کمپ پارک های جزیره 10هزار تومان و هزینه نصب چادر در معابر عمومی 20 هزار تومان است.

شیخ زاده افزود: 9 کمپ در نقاط ساحلی جزیره قشم برای مسافران نوروزی تعبیه شده است که دارای امکانات رفاهی از جمله آب شیرین، برق، نمازخانه، پارکینگ، حمام و سرویس بهداشتی و ... هستند.

35225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سینا IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
    5 0
    خجالت هم چیز خوبی هست...
  • مجید DE ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
    1 0
    هزینه مسافر برای هتل ها شبی 150 تومان بود الان همشون ورشکسته بودن عجیبه تو خیابون خوابیدن برای آقایون نفری 150 تومان خرج داره بابا یه حرفی بزنید شاخ تو سر مرد سبز نشه
  • بی نام A1 ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
    1 0
    واقعا این مردم بی گناه باید چکار کنن دیگه ..تو چادر خوابیدنم باید پول بدی ...واقعا که