فراهم آوردن اوقاتی خوش برای گردشگران نوروزی؛ ارمغان ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان

نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش : مطالعه نسبت به جامعه میزبان و برنامه‌ریزی مناسب قبل از سفر در فراهم آوردن اوقات خوشی برای گردشگران حایز اهمیت می باشد که ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان در تحقق آن موفق عمل نموده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان؛ اسدالله عباسی،  با حضور در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان املش از نحوه ارائه خدمات از سوی عوامل این ستاد به گردشگران نوروزی بازدید نمود.

در این بازدید عباسی با ابراز خرسندی از خدمات دهی ارزنده به گردشگران نوروزی به اهمیت گردشگری و جایگاه برجسته آن در گیلان  اشاره و اظهار کرد: موضوع گردشگری در استان با عید نوروز و تعطیلات گره خورده است.  

وی خاطرنشان کرد: جاذبه های بی نظیر گردشگری این استان فرصت اقتصادی منحصربفردی را ایجاد نموده که در سایه توجهات مسئولان به توسعه پایدار می انجامد.

وی با بیان اینکه پیشنیاز گردشگری امنیت و آرامش در مقصد است؛ امنیت جاده، نظارت بر عرضه کالا و خدمات، کنترل قیمت ها و عرضه اماکن اقامتی را ممتاز خواند و گفت: اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان عملکرد قابل تقدیری را در سراسر استان عرضه داشته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: گردشگری موضوعی فرابخشی است بدین منظور که با بسیاری از مباحث اقتصادی دیگر ارتباط دارد و روند توسعه پایدار را سرعت می بخشد.

عباسی با اشاره به اینکه مطالعه نسبت به جامعه میزبان و برنامه‌ریزی مناسب قبل از سفر می‌تواند در فراهم آوردن اوقات خوشی در ایام سفر و اقامت در مناطق روستایی و طبیعی نقش موثری ایفا نماید، نوروز را موضوعی مهم برای تحقیق و بررسی های فرهنگی قلمداد کرد.
46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =