۲۴آنلاین نوشت: رئیس۷۶ساله و شمیران نشین شورای شهر تهران، همچنان سودای عضویت در شورای شهر بعدی تهران را دارد.

مهدی چمران که در شورای شهر، تنها با اکثریت یک یا دو رای به سمت رئیس انتخاب شده، از سیاسی ترین اعضای شورای شهر است. او در انتخابات دومین دوره شورای شهر با لیست"آبادگران" که محموداحمدی نژاد از حامیان اصلی اش بود وارد شورای شهر شدو سه دوره متوالی عضو آن باقی ماند.

چمران در حالی نامزد عضویت در شورای پنجم است که منتقدانش معتقدند او شورای شهر را به "شورای شهرداری" تبدیل کرده و معمولا در لباس مدافع محمدباقر قالیباف، در می آید. کمتر اتفاق افتاده که او از شهردار تهران انتقادی ولو اندک بر زبان اورده باشد. در جریان درخواست تحقیق و تفحص اخیر از شهرداری تهران که برخی اعضای شورای شهر بدنبال آن بودند، چمران عملا در برابر آن ایستاد و احتمال می رود در منتفی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری درمجلس نیز، او نقش آفرینی کرده باشد.

مهدی چمران چندماه پیش با پیوستن به تشکل سیاسی "جبهه مردمی نیروهای انقلاب" نشان داد همچنان دغدغه های سیاسی اش بر دغدغه های خدمات شهری اش می چربد. از سوی دیگر تمایل او به عضویت مجدد در شورای شهر حکایت از آن دارد که وی همچنان مایل است دستکم تا پایان هشتادمین سال عمرش در شورای شهر بماند و قصد کناره گیری به نفع جوانترها را ندارد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
    6 32
    حیف نیست این همه تجربه بره خونه نشین بشه چه انتظارهای نابجای بعضیها دارن بعد کدوم جوانان بیاین ؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
    38 2
    شیفتگان قدرت
  • معلم بازنشسته IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
    33 2
    حب الریاسه رأس کل خطیئه...
  • بی نام IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
    9 0
    مشکلات کشور بخاطر این حل نمیشه که مدیرانی که از ابتدای دهه 60 مدیر. بوده اند تا حالا و بنحوی ذاتا اولین سمت هاشون مدیریت بوده جا رو برای امثال ماها جوانان دهه 60 باز نمیکنند در اداره ما فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر تهران شده اند تایپیست ها و پاورپوینت سازهای جلسات ارایه این آقایون از مدیریت هم هیچ چیز سرشون نمیشه چون از ابتدا مدیر گماشته شده اند باورشان شده که میتوانند در صورتی که دانش و تجربه جدید در اختیار جوان هایی قرار داره که هیچ وقت به اونها میدان داده نمیشه و ما همچنان یک کشور جهان سوم باقی خواهیم ماند....
  • بی نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
    36 1
    یاد برادرش مصطفی چمران گرامی که بی هیچ چشمداشتی برای کشور جنگید اما .........
  • بی نام A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
    28 1
    محکم چسبیده