فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: مدیریت شهری اصفهان اقدامات ویژه ای برای فضاسازی و زیباسازی این شهر برای ایجاد آرامش و نشاط ایجاد کرده و اصفهان را متفاوت تر کرده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از کمیته اطلاع رساني و روابط عمومي ستاد هماهنگي سفر شهر اصفهان، سرتيپ پاسدار حسين اشتري در حاشيه بازديد از ستاد هدایت مسافران نوروزی منطقه 15 شهرداری اصفهان اظهار كرد: مسافران و هموطنان زیادی از اقصی نقاط کشور به شهر اصفهان سفر کرده اند و خوشبختانه فضای خوب و با نشاطی در این شهر حکم فرما شده است.

وی با ابرار رضایت از خدمات ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان به خصوص اقدامات شهرداری اصفهان اذعان داشت: این خدمات در راستای رفاه حال شهروندان و مسافران انجام شده که جا دارد از این ستاد و كساني كه مسئوليت هماهنگي را برعهده داشتند،تشكر كنم .

سردار اشتری با بیان این که مدیریت شهری اصفهان اقدامات ویژه ای برای فضا سازی و زیبا سازی این شهر برای ایجاد آرامش و نشاط ایجاد کرده و اصفهان را متفاوت تر کرده است تصریح کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته مسافران و شهروندان در اصفهان احساس آسايش، آرامش و نشاط می کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از سال گذشته نیروها برای هدایت مسافران و امنیت مسافران فعالیت می کنند، اظهار کرد: همچنین گشت های پیاده ، خودروها و موتور سکیلت ها نیز در سراسر کشور افزایش پیدا کرده است.

سردار اشتری افزود: ایستگاه های پلیس راه ، ایستگاه های بازرسی و واحد های گشت در جاده ها نیز افزایش پیدا کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه با حضور نیروی انتظامی و همکاری مسافران حوادث نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، ادامه داد: نسبت به سال گذشته تا به امروز 3 درصد تلفات جاده ای و تصادفات کاهش پیدا کرده است

اشتری با اشاره به اینکه نیرو انتظامی در تمام نقاط مرزها ، جاده ها و شهر آماده ارائه خدمت هستند ، بیان کرد: بیش از 300 هزار نفر نیرو ، پلیس افتخاری و نیروهای آماده باش نیز در ایام نوروز برای ارائه خدمات آماده باش هستند

وی در ادامه اضافه کرد: وضعیت امنیتی درمرزها ، داخل شهر و جاده ها مناسب و هیچ مورد ناامنی وجود نداشته است.
فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به نقاط پرتردد کشور ادامه داد: جاده های منتهی به مشهد، استان های شمالی ، اصفهان، فارس و خوزستان و استان های جنوبی پر تردد ترین مسیر ها بوده است

اشتری با بیان اینکه از طریق صدا سیما و رادیو پلیس راهور و مدیران مربوطه هشدارهای لازم برای جلوگیری از تصادفات به رانندگان ارائه می شود، خاطرنشان کرد: توقف خودروها نسبت به سال های گذشته کمتر بوده و این مهم نشان دهنده همکاری و رعایت کردن قوانین از سوی مسافران بوده است .

فرمانده نیروی انتظامی کشور بیشترین علت تصادفات خستگی رانندگان و عدم رعایت قوانین و مقرارات رانندگی دانست، گفت:رانندگان نباید برای رسیدن به مقصد خود عجله کنند و باید به استراحت خود نیز اهمیت دهند همچنین سر نشینان باید با راننده همکاری های لازم را داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =