برپایی ۸ ایستگاه استقبال از میهمانان نوروزی در اردبیل

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: همزمان با ایام نوروز و در استقبال از میهمانان نوروزی بیش از هشت ایستگاه تدارک دیدیم تا استقبال شایسته‌ای از میهمانان نوروزی در ورودی شهر اردبیل انجام شود.

حمید لطف‌اللهیان افزود: ما در کنار برپایی سفره‌های هفت‌سین در میادین مختلف سعی کردیم تا در یک فضای شاد و با نشاط ایستگاه‌های استقبال از میهمانان نوروزی را در ورودی شهرها دایر کنیم تا زمینه برای استقبال شایسته از میهمانان نوروزی فراهم آید.

 

وی تصریح کرد: ما به صورت نمادین از اولین مسافر ورودی به شهر اردبیل در لحظه تحویل سال با اهدای هدیه‌ و یادبود اردبیل قدردانی کردیم تا با این حرکت نمادین دیگر هموطنانمان را دعوت کنیم تا به شهر اردبیل در این ایام تعطیل سفر کنند.

 

شهردار اردبیل گل‌کاری و تزئین میادین شهر، لکه‌گیری و توجه جدی به رفت و روب معابر، توزیع بروشورها و اقلام راهنمای سفر، پذیرایی از میهمانان با آش دوغ، چایی، آب جوش و دیگر سوغاتی‌های شهر اردبیل و همچنین برگزاری نمایش‌های بومی،‌ محلی براساس آیین قدیمی همچون تکم‌گردانی و اجرای حرکات نمایش و موسیقی‌های اصیل آذری را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده شهرداری برای ایام نوروز اعلام کرد.


لطف‌اللهیان گفت: تمام تلاش مجموعه شهرداری در کنار ستاد خدمات سفر بر این است تا بهترین شرایط برای سفرهای هموطنانمان در اردبیل فراهم آید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =