مهر نوشت: سرپرست اورژانس کشور با اشاره به تصادف زنجیره‌ای ۶۰ خودرو در محور مشهد - نیشابور گفت: تاکنون در این حادثه ۶۳ مسافر مصدوم شده و یک نفر جان خود را از دست داده است.

پیرحسین کولیوند درباره وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور مشهد - نیشابور گفت: این حادثه به علت مه غلیظ ساعاتی پیش در محور مشهد - باغچه به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه علت حادثه مه غلیظ گزارش شده است، افزود: تاکنون ۶۳ مسافر در اثر این حادثه مصدوم شده و یک نفر جان خود را از دست داده است.

سرپرست اورژانس کشور تاكيد کرد: ۵۷ مصدوم توسط اورژانس در حال انتقال به بیمارستان هستند و ۶ نفر در محل درمان شدند؛ همچنین ۹ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
    1 1
    از راهنمایی و رانندگی به خاطر زحماتی که می کشد تشکر می کنم. ولی اقدامات این عزیزان کافی بنظر نمی رسد. آیا واقعا توان سروسامان دادن به این رانندگی وحشتناک را ندارید؟ چند پیشنهاد: در قالب فیلم مستند نحوه رانندگی در کشورهای پیشرفته تر را در تی وی نشان دهید. جریمه ها را بیشتر کنید. برای مدتی ما موران زیادی را بکار برید برای جریمه رانندگانی که بین لاینها نمی رانند، لایی می کشند و فاصله را با خودرو جلویی رعایت نمی کنند و ..... البته شما خود کارشناس هستید و اینها را می دانید. لازم است عمل کنید. جان بی گناهان در خطر است.