رحمت‌اله حافظی، رییس فعلی کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در نامه‌ای به مردم پایتخت دلایل عدم حضور در انتخابات دوره پنجم شورای شهر را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در نامه منتقد اصلی قالیباف در دوره چهارم شورای شهر تهران آمده است؛

شهروندان محترم تهرانی
با سلام و درود بر شما

صلاح کار کجا و من خراب کجا
ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا
دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس
کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا

حجمی از محبت و لطف شما که در روزهای اخیر شامل حال اینجانب شد فرای حقی بود که بر گردنم گذاشته و موظف به اجرای آن بودم، لذا صمیمانه از تک تک شما سپاسگزارم.

آنچه در این چهار سال سعی بر انجام آن داشتم، مجموعه تعهداتی بود که به عنوان نماینده تمامی شما شهروندان بر دوش داشتم و تا آخرین روز کاری خود را موظف به ادامه همین مسیر می دانم. با توجه به شرایط خاصی که در ماههای اخیر بر شورای شهر حاکم بود و کمابیش در جریان آن قرار داشتید، ادامه این مسیر حداقل با وضعیت خاص خانوادگی کنونی اینجانب، میسر نبود.

در این مدت سعی بر آن داشتم تا افکار عمومی، فرای جناح و رنگ بندی های سیاسی، به موضوع فساد در ساختارهایی که با بودجه عمومی اداره می شوند حساس شود که با آنچه این روزها می بینم این امیدواری در بنده ایجاد شده که حتی در شورای شهر بدون حافظی هم، دیگر چشم بستن بر فساد در برابر وجدان های بیدار مردمی امکان پذیر نباشد.

تا آخرین روزی که حق شما بر گردن اینجانب است سعی می کنم با همین رویکرد از منافع و حقوق شما دفاع کنم و پس از آن نیز امیدوارم منتخبانی که برای شورای شهر انتخاب می کنید همین مسیر را با عزمی راسخ تر از بنده و با شرایطی بهتر و با حمایت شما ادامه دهند تا بیت المال دیگر محل تاراج قرار نگیرد.

تنها خواسته ام از تمام همکاران خود در شورای شهر کنونی و شورای آتی این است که هیچ منفعت حزبی و جناحی را به حق مردم ترجیح ندهند و حاضر نشوند پشت سنگرهای نظام از مافیای قدرت و ثروت دفاع کنند.

سلامت همگان را از خداوند منان مسئلت دارم.

قرار و خواب ز حافظ طمع مدار ای دوست
قرار چیست صبوری کدام و خواب کجا

هفتم فروردین 96، رحمت اله حافظی

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سپهر IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
    10 76
    در این شرایط بی ثبات، با این حجم از فساد و بداخلاقی و باند بازی و با توجه به مشکلات بسیار زیاد مردم اگر فردی واقعاً با تقوا و مؤمن باشد به هیچ وجه مسئولیت قبول نمی کند مسئولیت بپذیرد که آه و ناله و نفرین پا برهنه ها رو به جان بخرد؟ این صف طویل نامزد های احساس تکلیف کرده به معنی کم شدن تقوا نزد ایشان است. این آقایان و بانوان چطور می خواهند پاسخ مستضعفین و اقشار آسیب پذیر را بدهند؟
  • بی نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
    14 13
    چه بهترحالا فرصت مناسبیه تا به فکر حضور در شورای شهر زادگاه خود یعنی اصفهان و ادامه خدمت به مردم دیار زاینده رود باشید
    • بي نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
      11 24
      اونجا قاليبافي نيست كه ايشون نقش مخالف خوانو اجرا كنن همش فيلمه
  • بی نام IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
    28 2
    خوب کاری کردید چون همین ملت قدر ناشناس می گفتند این بازیها برای کسب رای بوده جالبه کار شما را کل شورای شهر این دوره باید بابت عذر خواهی از سکوتشان از نکرده هاشان و از همکاریهاشان با شهردار انجام میدادند اما خب صندلی ها چسب دارند امیدوارم مردم تهران و تک تک شهرها این افراد اصولگرا و اصلاح طلب نداره به هیچکدومشون رای ندهند. میگن ما از کار نمایشی خوشمون نمیاد درسته چمران روبروتون می ایستاد اما دوره ای که او رئیس نبود چه؟ پس کاش حیا کرده خودتان ثبت نام نمی کردید مردم تهران این بار رای به مرگ شهرش همشهریانش، و آتش نشانانش نمی دهد. مردم تهران دیگر به برج سازیها رای نمیدهند.