چهلمین درس‌گفتار اندیشه و عمل با موضوع «امام موسی صدر؛ بعثت، رسالت» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، سخنران این درس‌گفتار که ۴ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد سروش محلاتی است.

محمد سروش محلاتی در سال 1355 وارد حوزه علمیه قم شد. پس از گذراندن دروس سطح در خدمت حضرات آیات ستوده و سید علی محقق داماد، در درس خارج آیت‌الله حائری یزدی(ره) حاضر شد و مدت 15 سال از درس خارج حضرات آیات وحید خراسانی و شبیری زنجانی و برخی اساتید دیگر استفاده کرد. در همین مدت فلسفه و عرفان را در محضر حضرات آیات حسن زاده آملی، جوادی آملی و انصاری شیرازی تلمذ کرد.

گرایش اصلی حجت‌الاسلام‌ والمسمین سروش محلاتی در پژوهش، فقه سیاسی است و حدود ۱۰ سال است که در سطح عالی و سپس خارج فقه و اصول در مدرسه آیت الله گلپایگانی(ره) تدریس می‌کند.

اسلام و مقتضیات زمان، اندیشه و ایمان در آزادی، دولت و اجرای شریعت، آزادی عقل و ایمان، مبانی حریم خصوصی در اندیشه اسلامی و امکان سنجی انتخابات در نظام اسلامی از آثار و تالیفات اوست.

چهلمین درس‌گفتار اندیشه و عمل دوشنبه ۴ اردیبهشت 1396 از ساعت 17 تا 19 در محل موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر واقع در شمال میدان هفت‌تیر، کوچه شهید شریعتی، جنب مسجدالرضا، پلاک 10، واحد ۲ برگزار می‌شود.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 657259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =