۰ نفر
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
مرگ ۲ نفر در تصادف ۲ وانت پیکان

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: واژگونی دو دستگاه وانت پیکان در 24 ساعت گذشته مرگ دلخراش 2 سرنشین این خودروها را به دنبال داشت.

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرآنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: در نخستین سانحه که در آزاد راه همدان به تهران رخ داد، سرنشین 53 ساله وانت پیکان 30 متر به خارج از خودرو پرتاب شد و در دم جان باخت.

وی ادامه داد: خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی وانت پیکان که از تهران به سمت همدان در حال حرکت بود منجر به واژگونی این وسیله نقلیه شد و با توجه به اینکه همسر راننده از کمربند ایمنی استفاده نکرده بود، به علت سرعت بالای وسیله نقلیه هنگام واژگونی خودرو به 30 متری این وسیله نقلیه در لاین مقابل پرتاب و بر اثر برخورد سر با گاردریل در دم کشته شد.

رئیس پلیس راه استان همدان در خصوص سانحه دوم نیز گفت: در نزدیکی شهر فامنین و جاده روستایی زرقان 2 نوجوان 13 و 15 ساله که فاقد گواهینامه رانندگی بودند به خارج از روستا حرکت کرده و دربین راه دوست 12 ساله خود را نیز سوار می کنند.


سرهنگ عزیزی یادآور شد: عدم توانایی در کنترل وانت پیکان موجب سقوط این وسیله نقلیه به داخل برکه کنار جاده شده و نوجوان 12 ساله به علت وارد آمدن ضربه به سر جان خود را از دست داد.


بنابر اعلام فرمانده پلیس راه استان در سالجاری 30 نفر به علت بروز سوانح جاده ای در همدان جان خود را از دست دادند که 11 نفر از این افراد در تصادف با وانت پیکان جان باخته اند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 657461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =