۰ نفر
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۴
برپایی نمایشگاه «شاخ‌»‌ها در یک گالری

نمایشگاه نقاشی گروهی با عنوان «شاخ» اول اردیبهشت در گالری شکوه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین٬ در حاشیه این نمایشگاه عدنان مصلایی یکی از هنرمندانی که آثار خود را به نمایش گذاشته بود در پاسخ به دلایل برگزاری نمایشگاه و انتخاب عنوان آن گفت: مدت‌ها این ایده در ذهن آقای هومن بیات در حال شکل‌گیری و تکمیل بود و به همت و پیگیری خود ایشان نمایشگاه به انجام رسید. البته این توضیح ضروری ست که موضوع مجموعه" گاو " بود، اما در سیر فکر به این موضوع با توجه به نقش"شاخ " در اساطیر ایرانی و اضافه شدن این عنصر در بسیاری از تصاویر و مجسمه ها و همینطور عنوان جذاب تر آن توافق شد.امیدمان این است پس از اخذ بازخورد این نمایشگاه هر سال و در همین زمان و با همین عنوان برگزار شود و بتوان کیفیت و کمیت بهتری را ارایه کرد و از هنرمندان دیگر هم برای ارائه اثر دعوت کرد.

او افزود: بزرگترین حسن این نمایشگاه این است که تفاوت دید و نقطه ی نگاه هر هنرمند به یک موضوع در یک جا وحتا در زاویه ی نگاه و تکنیک های مختلف در کنار هم دیده می شود. برای بیننده اتفاق خوشایندی ست که بتواند به اثر و خالق آن بر اساس نگاهشان ارتباط بر قرار کند. بخصوص که رقابتی در کار نیست فقط هر هنرمند تجربه ی خودش را آزادانه ارایه می دهد و برنده اصلی بیننده و مخاطبان نمایشگاه هستند.

او گفت: اثر هایپر ریال هومن بیات و قراردادن گاو در یک باکس تا نگاه آزاد و طراحی‌های استادانه آناهیتا در گاهی، گردش گاو در کنار سازه‌های صنعتی در آثار ابوالفضل رفیعی، تهاجم و طراحی خالص کامبیز حضرت‌پور یا مهرمادری در اثر مینوشکا مصطفایی و تمام این تفاوت‌ها در کنار هم این نمایشگاه را جذاب کرده است.

هومن بیات، کامبیز حضرت‌پور، آناهیتا درگاهی، ابوالفضل رفیعی، عدنان مصلایی، مینوشکا مصطفایی و احسان نصری هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

این نمایشگاه تا تاریخ ششم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 657672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =