۰ نفر
۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴

آی‌اسپورت نوشت: دقایقی بعد از باز شدن دروازه استقلال در نبرد با الاهلی در ورزشگاه آزادی، اولین درگیری بازیکنان دو تیم در زمین بازی به وسیله یعقوب کریمی ساخته شد.

خطای زکی‌پور روی اسماعیل الحمدی، موجب سرنگونی این بازیکن شد. هافبک شماره 8 استقلال نیز تعادل‌اش را از دست داد و روی الحمدی افتاد و بلافاصله وارد درگیری فیزیکی با این بازیکن شد. ملتهب‌شدن جو آزادی در لحظاتی که استقلال مشغول فشار آوردن روی دروازه حریف بود، دقیقا همان چیزی بود که بازیکنان الاهلی می‌خواستند. یعقوب کریمی در نیمه اول، یکی از مهره‌های ضعیف استقلال بود و به جز این درگیری، هیچ تاثیر دیکری روی جریان بازی نداشت. او که امروز به عنوان بازیکن کناری خط هافبک برای استقلال به میدان رفته، در نیمه اول هیچ سانتر درخشانی نداشته و هیچ فرصت خوبی برای گلزنی استقلال نساخته است. مسئولیت یعقوب در نیمه دوم به مراتب جدی‌تر و پررنگ‌تر خواهد شد و غرق‌شدن او در بازی روانی بازیکنان حریف، استقلالِ منصوریان را غرق خواهد کرد. کریمی اساسا فوتبالیست خوش‌اخلاقی نیست اما برای باقی‌ماندن در جریان این بازی، باید از نقش پسر بد خارج شود و همه تمرکزش را معطوف به گل رسیدن استقلال کند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارمین A1 ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
    25 33
    یعقوب جان دست پادو انصاری و خسرو و وریا رو بگیرو تشریفتونو از استقلال ببرید تا کی باید این بازیکنای بی کیفیتو تحمل کنیم؟؟ خسرو یه زمانی خوب بود الان سنش رفته بالا خیلی سوتی میده