ایرنا نوشت: نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «سینما نیمکت» گفت: از نظر استاندارد اجرایی، نظم، زیبایی، احترام به مخاطب و برنامه ریزی، جشنواره جهانی فیلم فجر یکی از بهترین جشنواره‌های جهان است.

محمد رحمانیان افزود: برای برگزاری مطلوب جشنواره سی وپنجم تلاش زیادی شده و به همین منوال، سنگ به سنگ باید همه چیز پیش برود.

او تاکید کرد: وقتی در کشوری تغییرات سیاسی جناحی تکلیف هنر مملکت را تغییر می دهد، تلاش افرادی مثل میرکریمی مثل بندبازی روی یک سیم نازک برای ایجاد توازن است و وقتی می بینم او و همکارانش از عهده کار برآمده اند، این تلاش ستودنی است.

کارگردان مجموعه تلویزیونی «در گوش سالمم زمزمه کن» در عین حال تاکید کرد: تا زمانی که سایه ممیزی بر سر فیلم های ایرانی و خارجی در این جشنواره است و هیات انتخاب فیلم مجبورند به سراغ فیلم هایی بروند که کمتر ممیزی دارد، انتخاب های آنها بسیار محدود خواهد بود.

او ادامه داد: در مورد فیلم های ایرانی هم، هیات انتخاب مجبورند فیلم هایی را نمایش دهند که سراسر مثبت است تا برچسب سیاه نمایی به آنها نخورد و این دو مساله باعث می شود گاهی از آن استانداردهای جهانی تا حدودی دور بمانیم.

سی وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر با حضور 350 میهمان خارجی به دبیری رضا میرکریمی اول تا هشتم اردیبهشت در پردیس چهارسو تهران و سینماهای فلسطین و فرهنگ برگزار می شود.

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =