۰ نفر
۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲

ایلنا نوشت: چاپ چهارمِ رمان «سرخِ سفید» وچاپ هفتم هفتم «من منچستریونایتد را دوست دارم» هر دو نوشته مهدی یزدانی‌خرم به بازار می‌آید.

رمانِ «به گزارش اداره هواشناسی فردا این خورشید لعنتی» که در سال ۱۳۸۴ به بازار آمد و بعد اتمام چاپ اول‌اش ممنوع‌الانتشار شد، در روزهای نمایشگاه کتاب برای بار دوم منتشر می‌شود.

این رمان تجربی که برنده جایزه رمان متفاوت «واو» نیز شده بود اثری‌ است با زبانی شاعرانه و قصه‌ای درباره یک روزنامه‌نگار که در زمان گمشده است. یزدانی‌خُرم این رمان را در بیست و پنج سالگی نوشت. رمان در اولین روزهای ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ممنوع شد و حالا انتشارات ققنوس دوباره مجوزش را بعد سال‌ها نایاب‌بودن این رمان گرفته است. این رمان در روزهای نمایشگاه عرضه می‌شود.

یزدانی‌خرم همچنین در نمایشگاه چاپ هفتم رمان «من منچستریونایتد را دوست دارم» را خواهد داشت. رمانی درباره وقایعی خشن و سلسله‌وار در سال‌های بیست و سی خورشیدی. همچنین آخرین رمان او یعنی «سرخ سفید» که یک سال از انتشارش می‌گذرد برای چهارمین بار تجدیدچاپ می‌‌شود.

رمانی که در روزهای سال ۱۳۵۸ می‌گذرد. رمانی که نامزد جایزه رمان متفاوت نیز شده است. ناشر این دو رمان نشر چشمه است. این نویسنده و منتقد در این روزها مشغول نوشتن آخرین رمان خود با نام «سرخ سیاه» است. رمانی که نشر چشمه منتشرش خواهد کرد.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
    1 0
    کار خوبی نیست