مهر نوشت: معاون استاندار آذربایجان غربی و فرماندار ویژه مهاباد نتایج قطعی شورای شهر مهاباد و خلیفان را اعلام کرد.

ایرج شجاعی با اشاره به اینکه ۶۱ درصد حائز سن رای دادن این شهرستان در انتخابات مشارکت کردند، گفت: پس از شمارش آرا اعضای شورای شهر مهاباد و خلیفان مشخص شد.

بر این اساس سیدعباس حسینی با ۹۷۱۲ رای، ابراهیم کریمی با ۷۹۶۳ رای، یونس قویطاسی با ۶۹۷۵ رای، سامان راهنما با ۶۶۹۹ رای، کاوه خضری با ۶۱۴۱ رای، حامد حیدری با ۵۵۹۹ رای و مصطفی احمدزاده با ۴۹۲۸ رای به عنوان هفت عضو اصلی راه یافته به شورای شهر مهاباد توسط مردم انتخاب شدند.

وی افزود: حسن رشیدی با ۴۸۶۳ رای، امید خضری با ۴۸۱۶ رای، سیدرؤف سیدی با ۴۶۸۱ رای، طاهر جنگلی با ۴۵۷۲ رای و حاجی پذیره با۴۳۲۲ رای به ترتیب به عنوان اعضای علی البدل مهاباد مشخص شدند.

شجاعی افزود: اعضای اصلی شورای شهر خلیفان نیز به ترتیب زیر انتخاب شدند:

۱- هیوا علی پورآذر با ۱۸۱ رای

۲- بیانه عزیززاده با ۱۷۹ رای

۳- جلال محمدزاده اصل با ۱۵۴ رای

۴- عبدالقادر گنجعلی با ۱۴۹ رای

۵- منصور برمکی با ۱۳۲ رای

وی اضافه کرد: اعضای علی البدل شهر خلیفان نیز به ترتیب قاسم افسون با ۱۳۱ رای، یوسف احمدی آذر با ۱۳۰ رای و شورش افسون با ۱۲۴ رای مشخص شدند.

فرماندار مهاباد همچنین اظهار کرد: در اجرای ماده ۵۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و ماده ۷۰ آیین نامه اجرایی انتخابات

شوراهای اسلامی شهر، به مدت ۲ روز هیئت اجرایی در محل فرمانداری آماده قبول شکایات های انتخاباتی است.

شجاعی اضافه کرد: شکایات هایی قابل رسیدگی است که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، نشانی محل کار یا سکونت و امضای شاکی یا شاکیان را داشته باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =